۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲
کد خبر: ۷۴۳۰۴۷

مواجهه امام با بهائیت + فیلم

مواجهه امام با بهائیت + فیلم
امام خمینی (ره) دست استعمار را در ایجاد این فرقه انحرافی و رابطه عمیق آن‌ها با اسرائیل می‌دید و بر لزوم مبارزه با بهائیان تأکید داشت.

به گزارش خبرنگار گروه سیره امامین انقلاب خبرگزاری رسا، بعد از رحلت آیت‌الله بروجردی در سال 1340 رژیم پهلوی برای خارج‌کردن اسلام از امور اجتماعی دست‌به‌کار شد و شاه و ایادی استعمار هر روز بعضی از قوانین مسلم اسلامی را تحت عناوینی مانند «لایحه انجمن‌های ایالتی و ولایتی»، «انقلاب سفید شاه و ملت» و «کنفرانس آزاد زنان و آزاد مردان» کنار زدند.

قانون «انجمن‌های ایالتی و ولایتی» قید مسلمان بودن و سوگند به قرآن را از قانون حذف کرد و باعث شد که غیرمسلمانان و در راس آنها بهائیان مناصب و پست‌های مهم حکومتی را تصدی کنند؛ امام خمینی (ره) با هوشیاری تمام خطرات این قانون را متوجه شدند و بر علیه این قانون فرمودند: «... اینجانب، حسب وظیفه‌ی شرعیه به ملت ایران و مسلمین جهان اعلام‌خطر می‌کنم، قرآن کریم و اسلام در معرض خطر است؛ استقلال مملکت و اقتصاد آن در معرض قبضه‌ی صهیونیست‌هاست که در ایران به‌صورت حزب بهائی ظاهر شدند.» (1)

روشنگری امام خمینی(ره) در مور بهائیان

امام خمینی (ره) دست استعمار را در ایجاد این فرقه انحرافی و رابطه عمیق آنها با اسرائیل می‌دید و بر لزوم مبارزه با بهائیان تأکید داشت؛ ایشان درسال 42 صریحاً از تسهیلاتی که دولت علم برای کنفرانس بهائیان در لندن منظور کرده بود انتقاد کرد و ضمن هشدارهای متعدد به مردم و روحانیت، فرمودند: «این سکوت مرگبار، اسباب این می‌شود که زیر چکمه اسرائیل، به دست همین بهایی‌ها؛ این مملکت ما، این نوامیس ما، پایمال بشود. وای بر ما! وای بر این اسلام! وای بر این مسلمین! ای علما، ساکت ننشینید.» (2)

هدف از تشکیل سازمان بهائیت جاسوسی برای آمریکا و اسرائیل بود و در اساس برای ازبین‌بردن مذهب شیعه به وجود آمده بود، رژیم پهلوی که تاب مقابله با امام خمینی (ره) را نداشت در سال 43 ایشان را بازداشت و به ترکیه تبعید کرد و بعد از آن هجوم بهائیت به دستگاه‌های حکومت شتاب بیشتری گرفت و هویدا برای 14 سال نخست‌وزیر ایران شد.

کابینه هویدا 9 وزیر بهائی داشت که از موقعیت خود برای ثروتمند کردن بهائیان استفاده می‌کردند و آنها از این ثروت برای ترویج و تبلیغ فرقه انحرافی خود هزینه می‌کردند، آنها حتی زن را وسیله جذب افراد قرار می‌دادند و از دختران بهائی به‌عنوان مبلغ برای جلب جوانان از طریق رابطه جنسی سوءاستفاده می‌کردند. (3)

تعداد بازدید : 2
تاکید امام خمینی(ره) بر جاسوس بودن بهائیان


«امام خمینی و بهائیت» عنوان مقاله ای به نویسندگی مریم رفیعی در این زمینه نوشته شده است که می توانید در اینجا مطالعه کنید.
 ..............................................
 پی‌نوشت:
 (1) صحیفه‌ی نور، ج 1، چ1وّل، ص 34 و 35
 (2) صحیفه امام خمینی جلد 1، صفحه 213
 (3) ظهور و سقوط سلطنت پهلوی، ج1؛ 375ـ376

ارسال نظرات