۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۹
کد خبر: ۷۴۵۴۱۷
نماینده ولی فقیه در استان لرستان:

تلاش، پشتکار و بهره مندی از فرصت جوانی لازمه پیشرفت است

تلاش، پشتکار و بهره مندی از فرصت جوانی لازمه پیشرفت است
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با تاکید بر اینکه دانش آموزان فرصت جوانی را غنیمت شمارند، گفت: تلاش، پشتکار و بهره مندی از فرصت جوانی لازمه پیشرفت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی، ظهر امروز در جمع هزار نفری دانش آموزان در راستای اجرای طرح محراب با هدف ترویج فرهنگ نماز و آشنایی دانش آموزان با آموزه‌های دینی، که درمسجد امام حسن عسکری(ع) خرم آباد برگزار شد، گفت: نوجوانی و جوانی دوران پرنشاط و پر جنب و جوشی است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با بیان اینکه انسان زمانی که در این چنین اجتماعاتی قرار می‌گیرد احساس جوانی و نشاط می‌کند، افزود: شما دانش آموزان و جوانان در سن رویش هستید، به هر جایی که عزم و اراده کنید می‌توانید آن را به دست آورید.

وی با بیان اینکه استفاده نكردن از فرصت‏ها و به هدر دادن آن ها پشيمانى دارد، عنوان کرد: اگر کسی فرصت‌های عمر را، فرصت‌های دانش آموزی را از دست داد دچار غم و اندوه می‌شود پس از این فرصت‌ها کمال استفاده را داشته باشید.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی استفاده از فضای مطلوب تحصیل و امکانات آموزشی و پژوهشی را برای خودسازی و کسب معنویت مهم خواند و گفت: رسیدن به قله های رفیع علم و دانش، معنویت و پیشرفت و اخلاق در گرو عزم راسخ و پولادین، تلاش و کوشش و مجاهدت فراوان است.

وی بیان کرد: دشمنانی بر سر این راه حضور دارند که با ایجاد نظام تک قطبی بدنبال ایجاد سدی در مقابل پیشرفت مردم ایران هستند. نماینده ولی فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: دانش آموزان، نوجوانان و جوانان امروز ما با همت و کار مضاعف و پیروی از ۹۰۵ شهید دانش آموز استان لرستان، خستگی ناپذیر در این راه قدم خواهند برداشت.

وی با بیان اینکه مجاهدت شهدا این مملکت را به این نقطه رساند، اظهارکرد: امروز با وجود همه مشکلات، فراز و نشیب های موجود و به دور از هرگونه یأس و نا امیدی این آمادگی را در میان دانش آموزان و نوجوانان و جوانان ایران اسلامی و استان لرستان مشاهده می‌کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بر ضرورت حفظ هوشیاری و مبارزه مستمر با شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار ادامه داد: آنچه امروز از اختراعات و اکتشافات و فناوری و فعالیت‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی و غیره... دیده می شود، تلاش و کوشش جوانان و نوجوانان دهه ۵۰ و ۶۰ است که مملکت را به این نقطه رسانیده‌اند.

وی گفت: از این به بعد تلاش و کوشش جوانان و نوجوانان دهه ۷۰ و ۸۰ و ۹۰ را می‌طلبد، که با استفاده از مدت زمان عمر و مجاهده فراوان جایگاه شایسته تری را برای ایران اسلامی، در نظم نوین جهانی رقم بزنند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: مناسبات مردم با مردم، مردم با حاکمیت و حاکمیت با مردم، جزء موفقیت های این کشور است و استمرار قطار سازندگی در استان و کشور را مرهون تلاش و کوشش جوانان و نوجوانان این مرز و بوم هستیم که ان شاءالله به تدریج عملی خواهد شد./9451/

ابراهیم بهروج
برچسب ها: پیشرفت‌ علم دانش
ارسال نظرات