۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۸
کد خبر: ۷۴۷۵۴۷
فرجی خبر داد؛

همراهی همه جانبه شهرداری کاشان در برگزاری کنگره ملی شهدا

همراهی همه جانبه شهرداری کاشان در برگزاری کنگره ملی شهدا
اصفهان - رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان از همراهی همه جانبه‌ این شهرداری برای برگزاری کنگره ملی شهدا در کاشان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، محمد علی فرجی یکشنبه شب در جلسه شورای سیاستگذاری کنگره ملی سرداران و هزار و ۸٠٠ شهید کاشان با تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: با تاکید و دستور شهردار کاشان مبنی بر تقویت گفتمان انقلاب اسلامی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تسریع در عملیات احداث باغ موزه دفاع مقدس با تامین اعتبار و انتخاب مدیر برای اداره و هدایت امور مربوطه انجام شده است.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری همواره در امر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت پیش‌قدم بوده به تشریح اقدامات و برنامه‌های شهرداری کاشان در طول یک سال گذشته در راستای کنگره ملی شهدا پرداخت.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان به اقدامات انجام شده شهرداری کاشان در حوزه سخت‌افزاری و نرم‌افزاری اشاره کرد و طراحی، ساخت و نصب المان‌ها و یادمان‌های شهدا در معابر ورودی نواحی مختلف شهری، اجرای نقاشی دیواری توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری را بخشی از فعالیت‌های شهرداری کاشان ذکر کرد.

فرجی با بیان اینکه اقدامات فرهنگی بهترین و مناسب‌ترین راه زنده نگه‌داشتن یاد شهدا است، ایجاد گنجینه مقاومت در راستای گردشگری مقاومت در خانه تاریخی طباطبائی، برگزاری برنامه‌های «همکلاسی آسمانی»، رویداد‌های «راه بلد»، «مام وطن» و انجام تبلیغات محیطی در سطح شهر به مناسبت‌های مختلف و حمایت از مراکز و مؤسسات جهادی و فرهنگی در خصوص ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را بخشی از فعالیت‌های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان در حوزه سخت افزاری برشمرد.

لازم به ذکر است، جلسه سیاستگذاری کنگره ملی سرداران و هزار و ۸٠٠ شهید کاشان با حضور سردار عمو مهدی جانشین سپاه صاحب الزمان استان اصفهان، فرماندار و شهردار کاشان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، معاونین فرماندار و جمعی از مسئولین و مدیران شهری برگزار شد. /۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات