۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۸
کد خبر: ۷۴۸۷۲۰
حجت الاسلام ملک‌زاده در گفت‌وگو با رسا:

مردم داری، ویژگی بارز انقلاب اسلامی است/ پیام حماسه ۹ دی حمایت از ولایت بود

مردم داری، ویژگی بارز انقلاب اسلامی است/ پیام حماسه ۹ دی حمایت از ولایت بود
عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با بیان این که جمهوری اسلامی ایران نظامی مردمی است، حمایت مردم از نظام اسلامی را سبب استحکام انقلاب اسلامی و یاس و نا امیدی دشمنان دانست.

حجت الاسلام محمد ملک‌زاده عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به این که حماسه ۹ دی اتفاق بزرگی برای جامعه بود و توانست میزان پایبندی مردم به نظام را به خوبی نشان دهد اظهار داشت: علیرغم تبلیغات رسانه های بیگانه علیه نظام مردم حضور پرشوری در ۹ دی سال 1388 پس از فتنه داشتند و تمام توطئه ها و نقشه های استکبار جهانی برای نظام اسلامی ایران را خنثی کردند.

وی افزود: مردم ایران با حضور باشکوه خود در راهپیمایی حماسی ۹ دی نشان دادند که حامی ولایت بوده و هیچگاه ولی خود را تنها نمی‌گذارند.

عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با بیان این که فضای مجازی و رسانه‌ها در شکل گیری حماسه ۹ دی بسیار موثر بود و یا حداقل در اذهان بخشی از افراد جامعه تاثیر گذاشت ابراز کرد: این امر بیانگر این است که ما باید به مسئله فضای مجازی و رسانه‌ها توجه داشته و اجازه ندهیم که دشمنان انقلاب اسلامی با استفاده از ابزارهای مجازی و رسانه‌ ها، ضربه هایی را به جامعه ما وارد سازند که در برخی از موارد این ضربه ها، ضربه هایی غیرقابل جبران خواهد بود.

وی افزود: باید با توانمندی در عرصه رسانه و فضای مجازی، با کنترل و تسلط کامل بر این فضاها، از گردنه‌هایی که دشمنان برای انقلاب اسلامی، نظام و امت اسلامی ایجاد می‌کنند با سلامت عبور کنیم.

حجت الاسلام ملک‌زاده با اشاره به اهمیت توجه به مسئله مردم داری در استمرار و استحکام نظام اسلامی و انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران نظامی مردمی است و علیرغم توطئه های دشمنان اما مردم از نظام اسلامی ایران حمایت کردند؛ تا زمانی که حمایت های مردم از نظام اسلامی باشد، هیچ خطری متوجه انقلاب اسلامی نشده و دشمنان در رسیدن به اهداف خود، دچار یأس و ناامیدی خواهند شد.

ارسال نظرات