۱۹ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۱:۵۵
کد خبر: ۷۴۹۰۰

اعضای سازمان امامیه پاکستان از مرکز آموزش‌های فرهنگی کاربردی دفتر تبلیغات بازدید کردند

خبرگزاری رسا ـ اعضای سازمان امامیه پاکستان از مرکز آموزش‌های فرهنگی کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم بازدید کردند.
دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم


به گزارش خبرگزاری رسا، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، 31 نفر از اعضای سازمان امامیه پاکستان طی دیداری که به همت دفتر تبلیغات اسلامی برنامه‌ریزی شده بود، از فعالیت‌های دفتر تبلیغات اسلامی بهره‌مند شدند و از مرکز آموزش‌های فرهنگی کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی بازدید کردند.

بر اساس این گزارش، مدیر گروه دوره‌های آموزش تکمیلی پودمانی تربیت مبلغ دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با اشاره به اهداف مرکز آموزش‌های فرهنگی کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی ابراز داشت: این مرکز در راستای زدودن خلاهای تربیتی و آموزشی مبلغان تشکیل شده و خدمات ارزنده تبلیغی را به آنها ارائه می‌دهد.

حجت‌الاسلام محمدرضا شریعت‌مدار تصریح کرد: تبلیغ نیازمند رسیدگی و ارائه آموزش‌های به روز است تا بتوان در برابر توطئه‌های غربی و دشمنان ایستادگی کرد.

حجت‌الاسلام محمد حسن راستگو، رئیس مرکز تربیت مربی کودک و نوجوان دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نیز در این بازدید مبلغان را به استفاده از روش‌های جذاب برای آموزش فراخواند و افزود: آموزش‌های مبلغان باید متناسب با سن افراد انتخاب شود تا از تاثیرگذاری قابل توجه برخوردار باشد.

جعفر رحمانی عضو هیئت علمی جامعه المصطفی العالمیه هم در این مراسم مدیریت فرهنگی را از مسائل و دغدغه‌های اصلی جامعه کنونی ذکر و خاطرنشان کرد: مدیریت فرهنگی باید از مهارت‌های عاطفی، انسانی، ادراکی و سیستماتیک برخوردار باشد تا بتواند در برابر هجمه‌های فرهنگی ایستادگی کند.

یکی از اعضای سازمان امامیه نیز در این مراسم با اشاره به سابقه 35 ساله این سازمان تصریح کرد: سازمان امامیه از ابتدای تاسیس خدمات متنوع و آموزنده‌ای را در راستای آگاه‌سازی افکار و اذهان انجام داده است تا سدی در برابر نفوذ افکار غربی به وجود آورد./919/د102/ع

ارسال نظرات