۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰
کد خبر: ۷۵۱۹۵۱
نمایشگاه مطبوعات؛

قهر با صندوق رأی هیچ مشکلی را حل نمی کند/ انتخابات مسیر حل مشکلات است

قهر با صندوق رأی هیچ مشکلی را حل نمی کند/ انتخابات مسیر حل مشکلات است
حجت الاسلام باباگل زاده با اشاره به تلاش حزب اعتدال و توسعه در خصوص ثبت نام سلائق مختلف در میان نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی، بیان داشت که قهر با صندوق رأی مشکلی را حل نمی کند.

حجت الاسلام عباسعلی باباگل زاده عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه و دبیر این حزب در قم با حضور در غرفه خبرگزاری رسا این حزب را میانه رو دانست و بیان داشت: دوستان اصولگرا و اصلاح طلبی که نگاه میانه دارند در این حزب جمع شده اند. در انتخابات کنونی اعضای حزب اعتدال و توسعه پیشگامان ثبت نام بوده و اعتقاد داشته که مشکلات با صندوق رأی حل می شود؛ هیچگاه با قهر مشکلی حل نمی شود زیرا دشمنان از هر طرف به دنبال ضربه زدن بوده و با حضور مردم می توان عرصه را تقویت کرد. 

دبیر حزب اعتدال و توسعه قم از ضرورت تحقق مشارکت بالا در انتخابات مجلس شورای اسلامی سخن گفت و رویکرد این حزب را کمک به مشارکت حداکثری مردم معرفی کرد.

وی با بیان اینکه عده ای با این ادعا که فقط ما می توانیم مشکلات را حل کنیم وارد شدند، بیان داشت: پس از مدتی نتیجه فعالیت های آن ها دیده شده، همانگونه که امروز مشکلات معیشتی برقرار است؛ باید رقابت داشته باشیم و بعد از انتخابات رقابت ها به رفاقت تبدیل شود که متأسفانه در کشور ما پس از ایام انتخابات رقابت ها به شکلی دیگر شروع می شود.

حجت الاسلام باباگل زاده با بیان اینکه صداوسیما همچنان دولت قبل را می کوبد تصریح کرد: دستاوردهای زیادی در طول 45 سال شکل گرفته که با تشریح آن ها و جهاد تبیین که مد نظر رهبر معظم انقلاب است، امیدآفرینی بیشتر می شود و زدن دولت قبل سبب می شود که به ناامیدی مردم افزوده شود.

ارسال نظرات