۲۲ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۷:۴۶
کد خبر: ۷۵۳۰۴
رئیس مجلس شورای اسلامی:

انقلاب اسلامی با پشتیبانی مراجع و حوزه های علمیه پایه گذاری شد

خبرگزاری رسا ـ رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مراجع، علما، بزرگان، حوزه های علمیه و روحانیون نقش بسیار مهمی در پایه گذاری و شکل گیری انقلاب اسلامی داشته اند.
علي لاريجاني، رييس مجلس شوراي اسلامي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دکتر علی لاریجانی نماینده مردم قم و رئیس مجلس شورای اسلامی در جمع راهپیمایان در حرم کریمه اهل بیت(ع) با اشاره به موقعیت ویژه شهر قم اظهار داشت: مردم قم پایه گذار انقلاب اسلامی ایران بوده اند.

وی با بیان اینکه نهضت انقلاب اسلامی در سال 41 با پشتیبانی مراجع، علما، امام و بزرگان و همچنین روحانیون و حوزه های علمیه پایه گذاری شد تصریح کرد: مردم قم به ویژه روحانیون و علما در انقلاب اسلامی ایران نقش بسیار مهمی را داشته اند، اکنون نیز چنین نقشی را بر عهده دارند.

دکتر لاریجانی در ادامه نمایندگی مردم قم را برای خود افتخاری بزرگ دانست و افزود : خوشبختانه با اقدامات و فعالیت های صورت گرفته شهر قم به وضعیت نسبتا خوبی دست یافته است اما هنوز مشکلات بسیاری در استان وجود دارد که مسؤولان باید با برنامه ریزی مناسب این مشکلات را حل کنند.

رئیس قوه مقننه ادامه داد: در حال حاضر طرح ها و پروژه های بسیار زیادی در شهر و استان قم در حال اجرا است که با بهره برداری از این طرح ها بخش قابل توجهی از مشکلات مردم حل خواهد شد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنانش با قدردانی از تلاش های استاندار و شهردار قم در حل مشکلات بیان داشت: خوشبختانه با عنایت مقام معظم رهبری و همچنین دولت به استان قم، پروژه انتقال آب از سرشاخه های دز به استان که از جمله پروژه های بزرگ کشور نیز می باشد سرعت بسیار خوبی به خود گرفته است و امیدواریم در ظرف زمانی تعیین شده این پروژه به بهره برداری برسد تا مشکلات شهروندان در زمینه آب شرب حل شود.

وی با بیان اینکه استان قم در مسیر پیشرفت و توسعه قرار گرفته است تاکید کرد: پروژهایی همچون بلوار پیامبر اعظم(ص) طرح میدان امام خمینی(ره)، پروژه توسعه حرم کریمه اهل بیت و دیگر پروژهای استانی از جمله طرح هایی است که در حال حاضر روند پیشرفت مناسبی به خود گرفته است و امیدواریم این طرح ها هر چه سریعتر به بهره برداری برسد. /924/پ202/ج


ارسال نظرات