۲۴ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۲:۰۱
کد خبر: ۷۵۳۷۲
همزمان با 28 صفر؛

مراسم زیارت از راه دور ‌پیامبر در مازندران برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همزمان با سالروز وفات پیامبر اکرم‌(ص)، مراسم زیارت از راه دور پیامبر‌(ص) در شهرهای مختلف مازندران برگزار شد.
مراسم زيارت از راه دور حضرت رسول اکرم (ص)
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، مراسم معنوی زیارت از راه دور پیامبر اکرم‌(ص) امروز همزمان با وفات آخرین فرستاده الهی در مساجد، حسینیه‌ها، امامزاده‌ها و مصلا‌های نمازجمعه شهرستان‌های مختلف مازندران با شور و علاقه مشتاقان به پیامبر‌ خوبی‌ها برگزار شد.

حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، در حاشیه برگزاری مراسم زیارت از راه دور پیامبر(ص)، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره به هماهنگی های لازم برای برگزاری این مراسم معنوی در سراسر استان، گفت: این مراسم با حضور ائمه جماعات و نیز مداحان در اماکن مشخص شده در حال برگزاری است.

وی با بیان این که ستادی به همین منظور نیز به ریاست معاون استاندار برگزار شده است، خاطر نشان کرد: علاوه بر ستاد استانی، در هر شهرستان نیز برای برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم زیارت از راه دور پیامبر، این ستاد تشکیل شده است.

حجت الاسلام شکریان همچنین به اعزام مبلغان به مساجد و تکایا همزمان با 28 صفر خبر داد و گفت: مبلغان اعزامی افزون بر برگزاری زیارت از راه دور پیامبر پیرامون عظمت و خصوصیات پیامبر سخنرانی خواهند کرد.

وی ادامه داد: همچنین شانزده هزار جلد زیارت پیامبر اکرم نیز با مساعدت استانداری، سازمان تبلیغات اسلامی و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندارن، در بین شرکت کنندگان این مراسم معنوی توزیع شده است./950/پ202/س
ارسال نظرات