۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۸
کد خبر: ۷۵۶۹۱۱

پایان دومین سفر استانی رئیس جمهور به قم

پایان دومین سفر استانی رئیس جمهور به قم
رئیس جمهور ظهر امروز پس از دیدار با مراجع تقلید، قم را به مقصد تهران ترک کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی دومین سفر استانی خود به شهر جهاد و اجتهاد قم مقدسه را از بامداد روز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت‌ماه با تشرف به زیارت حرم مطهر بانوی‌کرامت آغاز کرد.

رییس‌جمهور صبح پنجشنبه پس از زیارت مرقد مطهر بانوی کرامت به همراه استاندار قم و جمعی از همراهان به سراغ افتتاح پروژه فیبر نوری منازل و کسب‌وکارها رفت و ضمن بازدید از وضعیت پیشرفت پروژه‌های مسکن ملی، در مراسم واگذاری بیش از سه هزار‌ و ۷۰۰ واحد مسکن و بیش از ۳۵۰۰ زمین به مردم قم شرکت کرد.

پایان دومین سفر استانی رئیس جمهور به قم

وی سپس از میدان روح‌الله تا حرم مطهر بانوی کرامت مورد استقبال اقشار مختلف مردم قرار گرفت و در صحن امام رضا(ع) برای زائران و مجاوران حرم از پیشرفت کشور در دولت سیزدهم و حمایت از طرح حجاب و عفاف گفت و در سخنرانی  خود از پیگیری و فعال شدن کارگاه منوریل قم سخن به میان آورد و نوید طرح هایی نو در شهر قم داد.

حضور در یکی از مساجد نیروگاه، دیدار چهره به چهره با مردم و برگزاری نشست بررسی موضوعات ویژه استان قم از دیگر برنامه‌های آیت الله رئیسی در عصر روز پنجشنبه بود.

پایان دومین سفر استانی رئیس جمهور به قم

رییس‌جمهور عصر پنجشنبه در گردهمایی طلاب و علمای حوزه علمیه قم حضور یافت و ضمن شنیدن نظرات و انتقادات آن‌ها، به بیان گزارشی از اقدامات دولت سیزدهم در حوزه‌های مختلف به ویژه حوزه اقتصاد پرداخت.

شامگاه پنجشنبه نیز شورای اداری استان قم با حضور رییس‌جمهور و جمعی از وزرا و معاونان وی برگزار و در این جلسه در مورد پروژه‌های مهم استان از جمله منوریل، مترو و فرودگاه صحبت شد و بعد از این جلسه نیز ریاست جمهور به دیدار حضرت آیت‌الله شبیری زنجانی رفت و با این مرجع تقلید دیدار و گفت‌وگو کرد.

پایان دومین سفر استانی رئیس جمهور به قم

آیت‌الله رئیسی در جمع اعضای جامعه مدرسین و برخی از علما حضور یافت و با آن‌ها نیز گفت‌وگو کرد.

امروز جمعه ۲۱ اردیبهشت‌ماه نیز دفاتر مراجع تقلید حضرات آیات مکارم شیرازی، نوری همدانی، سبحانی و جوادی آملی میزبان رییس‌جمهور جمهور بود و هر کدام از مراجع توصیه‌هایی را در مورد عملکرد دولت سیزدهم مطرح کردند.

پایان دومین سفر استانی رئیس جمهور به قم

رییس‌جمهور ظهر امروز قم را به مقصد تهران ترک کرد و در جنوب تهران رأی خود را در صندوق مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی به ثبت رساند.

پایان دومین سفر استانی رئیس جمهور به قم

سید ابراهیم رئیسی رئیس‌ دولت سیزدهم، امروز جمعه در پایان سفر دو روزه خود به قم و در بدو ورود به تهران با حضور در مسجد جامع حضرت صاحب الزمان (عج) در شهرک صالح آباد واقع در جنوب غرب تهران در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی که به صورت الکترونیکی برگزار شد، شرکت کرد.

نویسنده: حمیدرضا شاکر
ارسال نظرات