۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۷۵۸۳۳۱
در نشست مشترک حوزه خواهران و سازمان بسیج طلاب فارس مطرح شد؛

ایجاد ۵۰۰ مدرسه علمیه خواهران و تربیت ۱۵۰ هزار طلبه خواهر در سایه انقلاب اسلامی

ایجاد ۵۰۰ مدرسه علمیه خواهران و تربیت ۱۵۰ هزار طلبه خواهر در سایه انقلاب اسلامی
نشست مشترک مدیریت حوزه علمیه خواهران فارس و سازمان بسیج طلاب و روحانیون فارس با حضور مدیران و معاونین این دو نهاد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس ، نشست مشترک مدیریت حوزه علمیه خواهران فارس و سازمان بسیج طلاب و روحانیون فارس با حضور مدیران و معاونین این دو نهاد برگزار گردید.

حجت الاسلام عبدالخالق بهرامی نسب مسئول سازمان بسیج طلاب استان فارس، با حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم افتخاری مدیر حوزه علمیه خواهران استان فارس دیدار و گفت و گو کرد.

در ابتدای این نشست حجت الاسلام بهرامی نسب گزارشی از عملکرد بسیج طلاب ارائه و از برنامه های پیش رو در سال جدید خبر داد. 

وی با بیان اینکه هر چه که داریم از حوزه علمیه است و یک طلبه نباید از حوزه علمیه جدا بشود، اذعان کرد: همکاری  حوزه های علمیه با سازمان بسیج طلاب در اجرای برنامه های فرهنگی، سیاسی و علمی ویژه طلاب سراسر استان لازم و ضروری است و با همکاری های مداوم میتوان اقدام به تولید ارزش های انقلاب و گفتمان انقلاب اسلامی کرد.

حجت الاسلام بهرامی نسب تشکیل گروه های جهادی، تجلیل از مدیران نمونه، برگزاری اردو های علمی تربیتی و مسابقات قرانی و فرهنگی را از برنامه های این سازمان در سال جاری دانست.

در ادامه این نشست حجت الاسلام سید ابراهیم افتخاری مدیر حوزه علمیه خواهران استان فارس ضمن عرض تسلیت ضایعه سقوط بالگرد و شهادت آیت الله رئیسی و همراهان ایشان، گفت: آیت الله رئیسی در راه جلب رضای الهی و خدمت شبانه روزی به مردم که بندگان خدا هستند قدم برمیداشت و مزد کار خود را از خداوند گرفت و ان شاء الله الگویی باشند برای ما و همه کسانی که در راه اسلام و انقلاب قدم گذاشته ایم.

وی با اظهار اینکه حوزه علمیه خواهران محصول انقلاب اسلامی است، افزود: مکتب تشیع را تلاشها و مجاهدت‌های علمای شیعه در حوزه های علمیه حفظ کرده است و انقلاب اسلامی هم محصول حوزه علمیه است. از سوی دیگر به برکت انقلاب اسلامی، حوزه های علمیه خواهران گسترش پیدا کرده به گونه ای که امروز حدود ۵۰۰ مدرسه علمیه خواهران و بیش از ۱۵۰ هزار  طلبه خواهر و فارغ التحصیل در کشور مشغول به فعالیت های تبلیغی و ترویجی هستند. 

مدیر حوزه علمیه خواهران در ادامه با بیان اینکه حوزه علمیه خواهران یک تشکیلات منسجم در نظام است، اظهار کرد: حوزه علمیه خواهران در همه عرصه های مورد نیاز، آماده خدمت رسانی به مردم است، همانطور که از فرصت های مغتنم ماه مبارک رمضان و ماه محرم و صفر، برای تبلیغ دین و ارشاد مردم استفاده میکند، در ایام کرونا و سیل و زلزله و همه صحنه هایی که مردم نیاز به کمک داشته باشند، خادم مردم است.

ارسال نظرات