۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۶
کد خبر: ۷۵۸۴۴۷

آغاز پذیرش مرکز فقهی سید الساجدین برای سال تحصیلی جدید + لینک

آغاز پذیرش مرکز فقهی سید الساجدین برای سال تحصیلی جدید + لینک
مرکز فقهی سید الساجدین (ع) تحت اشراف سطوح عالی حوزه‌های علمیه، برای تحصیل در سطح ۲ و ۳(پایه‌های ۷ تا ۱۰) در سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ از میان طلاب ثبت نام می‌کند.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام سیدجواد ابن‌ الرضا مدیر مرکز فقهی سیدالساجدین (ع) در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: این مدرسه علمیه مبارکه تحت اشراف سطوح عالی حوزه‌های علمیه برای سال تحصیلی جدید اقدام به پذیرش طلاب مستعد با شرایط ویژه کرده است.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به شرایط پذیرش افزود:اتمام پایه 6 حوزه با معدل حداقل 17، موفقیت در مصاحبه علمی مدرسه و تعهد اخلاقی و شرعی مبنی بر رعایت قوانین و مقررات آموزشی و انضباطی شاخص‌ترین شرایط پذیرش طلاب معظم است.

مؤسس مرکز فقهی سیدالساجدین(ع) ادامه داد: بهره‌مندی از اساتید شایسته و مطرح سطح عالی، ارائه مشاوره در زمینه تحصیلی و خانوادگی توسط اساتید مجرب، ارائه دروس مشاوره علمی و حاشیه خوانی، اهتمام به برگزاری مباحثات همراه با ناظر علمی، اتمام محدوده های درسی با مدیریت تعطیلات، کلاسهای اخلاق و برنامه‌های تربیتی و معنوی، ویژه برنامه های بصیرت افزایی، برگزاری کارگاههای مهارتی(روش تحقیق، تدریس، نویسندگی و...)، پرداخت کمک هزینه تحصیلی ، تامین خوابگاه برای طلاب مجرد، برگزاری اردوهای فرهنگی و زیارتی و بهره‌مندی از مزایای مراکز هدایت علمی و تربیتی از جمله مزایای این دوره تحصیلی می باشد.

وی یادآور شد: علاقه مندان به منظور ثبت نام می بایست به نشانی زیر مراجعه کنند و یا سوالات خود را با مدیر کانال به نشانی @hsajedin ارسال نمایند.

نشانی مدرسه: قم – انتهای خیابان دورشهر(شهید فاطمی)- بعداز مسجد امیرالمؤمنین(ع)، پلاک 449.شماره تماس 02537749056 و 09909930559 در ساعت اداری 9 تا14 پاسخگوی سوالات است.

آدرس فرم ثبت‌نام https://hsajedin.ir/?page_id=1205

گفتنی است، مرکز فقهی سیدالساجدین(ع) با فضایی کاملا علمی و دانشی به دنبال تربیت طلابی مهذب و عالم است که با برنامه های متنوع علمی و آموزشی نگاهی متعالی به رشد تربیتی و اخلاقی همچنین زی طلبگی طلاب وفضلای خود دارد.

ارسال نظرات