۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۰
کد خبر: ۷۵۸۴۸۵
امام جمعه موقت کرمانشاه:

صهیونیست‌ها حقوق بشر را به تمسخر گرفته‌اند

صهیونیست‌ها حقوق بشر را به تمسخر گرفته‌اند
کرمانشاه ـ حجت الاسلام والمسلمین حجتی گفت: صهیونیست‌ها بدون توجه به قوانین جهانی دست به کشتار مردم فلسطین و غزه و رفح می‌زنند و به نوعی حقوق بشر را به تمسخر گرفته‌اند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین محمد حجتی صبح امروز در مراسمی که به مناسبت گرامی‌داشت شهدای خدمت در کرمانشاه برگزار شد، در سخنانی اظهار داشت: خدمت سعادتی است که خداوند متعال نصیب هر بنده‌ای نمی‌کند و بندگان خاص پروردگار این فرصت را به دست می‌آورند که به خلق الله خدمت نمایند و آخرت خود را آباد کنند.

امام جمعه موقت کرمانشاه در ادامه سخنان خود به تجاوزات رژیم صهیونیستی به مردم غزه و رفح اشاره کرد و عنوان داشت: در روزهای گذشته همه جهانیان شاهد فجیع‌ترین و وحشیانه‌ترین جنایات صهیونیست‌ها علیه آوارگان فلسطینی بودند به گونه‌ای که بسیاری از کودکان و زنان و سالخوردگان در چادرهایشان که از ترس صهیونیست‌ها در آن پناه گرفته بودند، زنده زنده در آتش سوختند که این خود یک جنایت بزرگ و خوی وحشی‌گری اسرائیلی های غاصب می‌باشد.

این عالم برجسته کرمانشاهی تصریح کرد: باید اذعان کرد که در مقابل این جنایت وحشیانه، جهان به ویژه مجامع بین المللی هیچ عکس العملی که بتوان امیدی بدان بست از خود نشان ندادند و تنها با ابراز تأسف و محکوم نمودن‌های فرمالیته این قضیه را مطرح کردند که این مایه شرمساری برای جامعه بشریت می‌باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی افزود: اسرائیلی‌ها امروز نه تنها حماس را دشمن اصلی خود می‌دانند، بلکه کودکان و نوزادان و زنان و سالخوردگان فلسطینی را نیز برای خود یک تهدید بزرگ می‌بینند که این نشان دهنده حقارت صهیونیست‌ها در مقابل فلسطینی‌ها و جهان اسلام است.

امام جمعه موقت شهرستان کرمانشاه یادآور شد: صهیونیست‌ها بدون توجه به قوانین جهانی دست به کشتار مردم فلسطین و غزه و رفح می‌زنند و به نوعی حقوق بشر را به تمسخر گرفته‌اند و از سوی دیگر از پشتیبانی کشورهایی همانند آمریکا و انگلیس برخوردار هستند تا جایی که بسیاری از تسلیحات کشتار جمعی که صهیونیست‌ها بر سر فلسطینی‌ها می‌ریزند توسط آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها تهیه می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: باید از سران کشورهای اسلامی پرسید تا کی در مقابل این همه جنایت و نسل کشی صهیونیست‌ها علیه مردم غزه و فلسطین باید سکوت کنند؟! آیا آنان نمی‌دانند و یا نمی‌فهمند که اگر امروز در مقابل صهیونیست‌ها ایستادگی نکنند در آینده نزدیک شعله‌های این آتش و جنگ به کشورهای آنان نیز کشیده خواهد شد./1400/

ارسال نظرات