۱۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۰
کد خبر: ۷۵۸۹۴۴
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

فرصت خدمت بسیار کوتاه است

فرصت خدمت بسیار کوتاه است
کرمانشاه ـ حجت‌الاسلام‌ والمسلمین غفوری گفت: دوره چهارساله نمایندگی مجلس شورای اسلامی فرصتی محدود است و باید به بهترین شکل برای خدمت‌رسانی به مردم مورد استفاده قرار بگیرد.
 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله غفوری امروز در دیدار با نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: نکته حائز اهمیت این است که مجلس شورای اسلامی برای حل مسائل معیشتی و اقتصادی، به‌ویژه در کرمانشاه، همت کند. 
 
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه با تصریح اینکه کرمانشاه نیازمند سرمایه‌گذاری برای حل مسئله اشتغال است، عنوان کرد: به ثمر رساندن ظرفیت‌های خدادادی استان، به‌خصوص در بخش کشاورزی و استفاده از کشت‌های جایگزین، اتفاقی مهم است که باید رقم بخورد تا جوانان استان برای کار و حل مشکل معیشت از استان مهاجرت نکنند.
 
وی ریشه بسیاری از تخلفات را بیکاری و نبودن درآمد دانست و تصریح کرد: زمین حاصلخیز و شرایط آبی نسبتاً مناسب، زمینه را برای چندین‌بار کشت فراهم کرده است و این می‌تواند زمینه بهبود وضعیت اشتغال را فراهم آورد. 
 
امام‌ جمعه کرمانشاه با بیان اینکه کرسی مجلس فرصتی مناسب برای معرفی ظرفیت‌های استان است، اظهار داشت: با توجه ‌به معافیت‌هایی که دولت، به‌خصوص برای مناطق آزاد، در نظر گرفته است؛ زمینه برای جذب سرمایه‌گذاران فراهم گردیده است.
 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین غفوری با اشاره به اینکه مردم استان ضمن توجه به امور دینی و شرعی منتظر گشایش در زمینه معیشت نیز هستند، گفت: مرزی‌بودن منطقه اورامانات فرصتی ویژه است که می‌تواند برای استان منشأ خیرات و برکات فراوان باشد.
 
نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه با یادآوری اینکه فرصت خدمت بسیار کوتاه است، بیان کرد: دوره چهارساله نمایندگی مجلس شورای اسلامی فرصتی محدود است و باید به بهترین شکل برای خدمت‌رسانی به مردم مورد استفاده قرار بگیرد./1400/
ارسال نظرات