۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۶
کد خبر: ۷۵۹۱۳۱
حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی‌صادقی:

شهید رئیسی ولایت را باور داشت/ باید فرد ولایت‌مدار را انتخاب کرد

شهید رئیسی ولایت را باور داشت/ باید فرد ولایت‌مدار را انتخاب کرد
نماینده ولی‌فقیه در سپاه گفت: با ولایت‌محوری می‌توان ماندگاری انقلاب را تضمین کرد و شهید رئیسی الگوی بزرگی در این موضوع بود.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی نماینده ولی‌فقیه در سپاه در یازدهمین اجلاس سراسری مسوولان کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی که در مجتمع فرهنگی و آموزشی امامت مشهد برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن دهه اول ذی‌الحجه و سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س)، اظهار کرد: مسأله حکم‌رانی از موضوعات مهم همه مکاتب و نظام‌های سیاسی است، چراکه در حقیقت نظام حکمرانی جهت‌دهنده حرکت و سبک زندگی هر جامعه و سازنده فرهنگ و شاکله آن است.وی بیان کرد: اصل مهم دیگر حکمرانی دینی این است که در نظام ولایی، ولی خدا و ولایت، قطب است و همه فرماندهی‌ها و مدیریت‌ها باید به او منتهی شود، برای اینکه حکم خداوند حاکم شود، ولایت باید محور باشد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ادامه داد: شهید آیت‌الله رئیسی ولایت‌مدار و مردمی بود و این شهید بزرگوار همواره خود را یک بسیجی می‌دانست، دوران ۳۳ ماهه ریاست‌جمهوری وی در مقایسه با دوران هشت ساله سایر رئیس‌جمهورها نشان از عملکرد چشمگیر و موفق وی دارد.

وی اظهار کرد: آنچه شهدای ما را از جمله حاج قاسم سلیمانی و آیت‌الله رئیسی به هم پیوند می‌دهد، مکتب سربازی و سرباز ولایت بودن است که این ریشه در ادبیات دینی ما نیز دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی‌صادقی با بیان اینکه رئیس‌جمهور باید سرباز ولایت باشد، افزود: کاندیداهای ریاست‌جمهوری بایستی سیاست‌های رهبری را خوب درک کنند و براساس آن برنامه و راهبردهای عملیاتی را بنویسند، با ولایت‌محوری می‌توان ماندگاری انقلاب را تضمین کرد و شهید رئیسی الگوی بزرگی در این موضوع بود.

وی با بیان اینکه شهید رئیسی هم ولایت را باور داشت و هم با تمام قدرت اراده رهبری را عملی می‌کرد، افزود: برای انتخاب رئیس‌جمهور جدید باید به سراغ کسانی برویم که «ولایت‌مدار» بوده و به لحاظ عملی نیز توان و قدرت پیاده‌سازی اراده و سیاست‌های رهبری را داشته باشد.
 
بنابراین گزارش، یازدهمین اجلاس سراسری مسئولان کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی با محوریت (دانشگاه- تعلیم و تربیت اجتماعی) و با هدف احصای راهکارهای عملیاتی تعلیم و تربیت اجتماعی از ۱۸ تا ۲۱ خردادماه ۱۴۰۳ به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در حال برگزاری است.
ارسال نظرات