۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۳
کد خبر: ۷۵۹۳۷۸
فرمانده سپاه کربلا:

راهبرد قطعی ما، مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح است

راهبرد قطعی ما، مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح است
مازندران - فرمانده سپاه کربلا با بیان این که در انتخابات پیش رو نکته مهم، مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح است، ادامه داد: به برکت خون شهید رئیسی ریل‌گذاری درستی صورت گرفته، چارچوب و ویژگی‌های فرد اصلح، شفاف و روشن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، سردار سیاوش مسلمی، فرمانده سپاه کربلا در نشست با نخبگان رسانه ای استان با اشاره به ظرفیت بالای رسانه ها در جامعه گفت: باید چه در حوزه تولید و چه در عرصه انتشار از حداکثر ظرفیت‌ها و توانمندی‌های فعالان رسانه بهره‌مند شویم.

وی با بیان این که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به واسطه اصل ۱۵۰ قانون اساسی و همانا حفاظت از انقلاب نباید خود را هزینه افراد و احزاب کند، افزود: به همین دلیل چهار راهبرد مشارکت، سلامت، رقابت و امنیت اشاره شده از سوی مقام معظم رهبری راهبرد ما است.

سردار مسلمی با بیان این که در انتخابات پیش رو نکته مهم، مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح است، ادامه داد: به برکت خون شهید رئیسی ریل‌گذاری درستی صورت گرفته، چارچوب و ویژگی‌های فرد اصلح، شفاف و روشن است و نامزدها هم تلاش دارند تا در این ریل‌گذاری حرکت کنند.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به این که برگزاری جلسات این گونه برای هم اندیشی و شکل‌گیری گفتمان واحد ادامه خواهد داشت و تلاش خواهیم کرد تا از تجربیات اقشار گوناگون جامعه بهره‌مند شویم، ادامه داد: تعداد اندکی از اصحاب رسانه با کاسب‌کاری در حال تخریب و مخدوش کردن چهره و رسالت ذاتی رسانه‌های مازندران هستند و مشخص است که جای این افراد در این نقطه نیست.

وی تاکید کرد: امروز عزتی که همچون شهید سلیمانی و رئیسی دارند به واسط مردم‌داری آنان است و در مقابل کسی که این رویه را در پیش نگرفت هم وضعیت آنان مشخص است.

فرمانده سپاه کربلا با بیان این که رسانه ها در حوزه سوژه‌سازی می توانند بسیار کمک‌کار باشند و با قلم‌ خود محل بسیاری از اتفاقات باشند، افزود: هر رسانه‌ای در جای خود تاثیرگذار است و در موضوع انتخابات نیز رسانه‌های محلی نیز اثرگذار و پراهمیت هستند.

وی با اشاره به بهره‌گیری رسانه‌ها از چهره‌های برجسته استان به منظور حضور حداکثری مردم در انتخابات هشتم تیرماه، افزود: مصاحبه از حسن یزدانی این کشتی‌گیر مازندرانی در دعوت از مردم برای انتخابات قطعاً می‌تواند در سطح ملی اثرگذار باشد و به همین دلیل رسانه محلی، اثرگذار است.

فرمانده سپاه کربلا مطرح کرد: شهید رئیسی علیرغم برخی تبعات در حذف ارز ترجیحی و نیز موضوع آرد ورود پیدا کرد چرا که منفعت این طرح به مردم می‌رسید و مردم‌دار بود.

وی گفت: نقد منصفانه و پرهیز از تخریب باید در دستور کار رسانه‌ها قرار  گیرد و قطعاً یکی از شاخصه‌های مهم رسانه‌ها، نقد است و رسانه‌ای که نقد نکند رسانه نیست.

مسلمی اشاره کرد: امروز تعریفی که دشمن از گشت ارشاد ساخته است همانگونه است که خود انتظار داشت اما این گونه نیست و شهید جمهور گشت ارشاد مدیران را به راه انداخت که مفید و به نفع مردم است؛ چرا که باید با مدیران متخلف برخورد صورت گیرد.

وی افزود: نباید بگذاریم قانون‌گریزی باب شود و باید هر فرد عملکرد او در جای خودش، رسیدگی و نظارت شود و نباید هیچ مدیری، آخرت خود را به خاطر دنیای فرد یا افرادی، خراب کند./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات