۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۵
کد خبر: ۷۵۹۴۶۲
آیت الله اراکی:

وظیفه خود می‌دانم اصلح را به مردم معرفی کنم

وظیفه خود می‌دانم اصلح را به مردم معرفی کنم
نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه معرفی اصلح را وظیفه خود می داند، آینده کشور را آینده ای درخشان در زیر سایه امام خامنه ای توصیف کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله اراکی در اجتماع حامیان سعید جلیلی که عصر پنجشنبه در مسجد امام حسن عسکری قم برگزار شد، گفت: امرز در شرایط استثنایی و تکرار نشدنی هستیم؛ از یک سو دولت شهید رئیسی راهی را گشود که به سوی تعالی مدیریت در خدمت مردم، مدیریت شجاعت در طول مشکلات، مدیریت دلسوزی و مدیریت تلاش شبانه روزی برای مردم بود.

وی در ادامه افزود: در ریاست جمهوری به انسان عالم صاحب دانشِ مدیریت جهادی که بتواند کشور را به سوی قله ها هدایت کند نیاز داریم. آقای جلیلی؛ این مدیرِ مجاهد، شخصیت برجسته بسیجی، مدیر، مدبر، صاحب دانش و تقوا را در جبهه ها دیده ایم در میدان های مختلف آزموده ایم؛ وی شخص متواضعی است که می تواند راه رئیسی را ادامه دهد و معتقدیم در مقام ریاست جمهوری ملت را به سوی قله های بلند پیشرفت هدایت می کند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری در اعلام حمایت خود از سعید جلیلی بیان داشت: ضمن احترام به همه کاندیداهای عزیز، وظیفه جهاد تبیینی خود می دانم که مردم را در این رابطه آگاه کنم و آنچه را که می دانم در اختیار مردم بگذارم؛ با جمعی از علما و اساتید همه جوانب امر را بررسی کردیم و به این نتیجه رسیدیم که سعید جلیلی برای ریاست جمهوری اصلح است و این اصلحیت در این مرد متعین است.

وی در پایان با تأکید بر اینکه هر کس که مورد انتخاب اکثریت مردم قرار بگیرد را رئیس جمهور می دانیم، خاطرنشان کرد: وظیفه خود می دانیم که گزینه اصلح را به مردم معرفی کنیم و امیدواریم خدای متعال دل ها را به سوی حق هدایت کند؛ آینده کشور را آینده ای درخشان در زیر سایه امام خامنه ای می دانیم.

ارسال نظرات