۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۵
کد خبر: ۷۵۹۴۸۷
صبح امروز برگزار شد؛

مراسم سوگواری شهادت امام محمدباقر در بیوت مراجع تقلید

مراسم سوگواری شهادت امام محمدباقر در بیوت مراجع تقلید
مراسم سوگواری شهادت امام محمدباقر(ع) با حضور علما، روحانیان، طلاب و اقشار مختلف مردم در بیوت مراجع عظام تقلید برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، مراسم سوگواری و عزاداری شهادت امام محمدباقر(ع) با حضور علما، روحانیان، طلاب و اقشار مختلف مردم، امروز در بیوت مراجع عظام تقلید در قم برگزار شد.

براساس این گزارش، مراسم مرثیه خوانی و ذکر مصیبت حضرت امام محمدباقر(ع)، امروز با حضور حضرات آیات ناصر مکارم شیرازی، سیدموسی شبیری زنجانی، جعفر سبحانی و حسین نوری همدانی از مراجع تقلید برگزار و سخنرانان در این مراسم به گوشه‌ای از فضائل و مناقب آن حضرت پرداخته و ذاکران اهل بیت در رثای پنجمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت مرثیه خوانی کردند.

همچنین اقشار مختلف مردم امروز و شب گذشته با برپایی دسته‌های سینه زنی در اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س) به عزاداری پرداخته و این مصیب را به کریمه اهل بیت(ع) تسلیت گفتند.

عاشقان و دوستداران ولایت همزمان با شب شهادت حضرت امام محمدباقر (ع) در حرم حضرت معصومه (س)،‌ مسجد مقدس جمکران، مساجد و تکیه‌های استان قم با برپایی مراسم عزاداری شهادت پنجمین امام شیعیان جهان را به پیشگاه امام زمان (عج) تسلیت گفتند.

همچنین حرم ملکوتی حضرت فاطمه معصومه(س) در شهر مقدس قم نیز میزبان زائران دلسوخته و آرزومندان حرم نورانی امام محمدباقر(ع) است.

ارسال نظرات