۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۰
کد خبر: ۷۶۰۱۴۱
امام جمعه موقت کاشان:

کاندیداها در بیان مشکلات جامعه انصاف را رعایت کنند/سیاه‌نمایی کردن بی انصافیست

کاندیداها در بیان مشکلات جامعه انصاف را رعایت کنند/سیاه‌نمایی کردن بی انصافیست
اصفهان- حجت الاسلام اسلامی تبار با توصیه به هرشش کاندیدای ریاست برای بیان انجام فعالیت‌های انجام شده و اشکالات، گفت: بیان کار‌های انجام شده به همراه اشکالات انصاف، اما سیاه نمایی کردن بی انصافی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام محمدرضا اسلامی تبار صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله رئیسی و شهدای خدمت به آغاز تبلیغات کاندیدا‌های چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: در انتخابات باید مراقب باشیم دین خود را نفروشیم.

وی ادامه داد: متأسفانه با آغاز تبلیغات انتخابات غیبت‌ها، تهمت‌ها و تخریب بندگان نیز آغاز می‌شود و نقد‌ها و گفت‌وگو‌ها انصاف را به حاشیه می‌برند.

امام جمعه موقت کاشان با بیان اینکه زبان، مفتاح بی انصافی و انصاف است، اظهار داشت: امروز تمامی تنش‌ها و مشکلات و گرفتاری‌های انسان‌ها از زبان است.

وی انصاف را موضوعی قرآنی و روایی دانست و افزود: انصاف این است که برای هر موضوعی که می‌خواهید نظر بدهید مراقب باشید تمامی جوانب کار و مسائل آن را ابتدا بسنجید و بعد نظر خود را بدهید.

حجت الاسلام اسلامی تبار با توصیه به هر شش کاندیدای ریاست برای بیان انجام فعالیت‌های انجام شده و اشکالات، گفت: بیان کار‌های انجام شده به همراه اشکالات انصاف است، اما سیاه نمایی کردن بی انصافیست.

به گفته وی انصاف این است که مثبت و منفی را با هم بگویید و این دو را در کنارهم ببینید و یک طرفه اظهار نظر نکنید.

امام جمعه موقت کاشان با بیان اینکه با نعمت خدا که چشم و گوش و زبان است گناه کردن و معصیت کردن، بی انصافی با خدا است، اظهار داشت: نباید با نعمتی که خدا به انسان داده است گناه کرد، چرا که انصاف با خدا ترک محرمات و انجام واجبات است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات