۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۱
کد خبر: ۷۶۰۳۲۶
مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم:

امیدواریم ملت ایران فردی امیدوار به آینده را انتخاب کنند

امیدواریم ملت ایران فردی امیدوار به آینده را انتخاب کنند
حجت الاسلام سیدحقی با اشاره به این که افرادی همچون شهید رئیسی و سردار سلیمانی مظهر امید و امیدآفرینی بودند، گفت: امیدواریم ملت ایران فردی امیدوار و امیدآفرین را انتخاب کنند.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سیدروح الله سیدحقی مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم در رویداد 24 ساعته جام رسانه امید استان قم که در فرهنگسرای جوان برگزار شد، با اشاره به عنوان امید در این رویداد اظهار داشت: امید، یک ویژگی اخلاقی و درونی است و افرادی همچون شهید رئیسی و سردار سلیمانی مظهر امید و امیدآفرینی بودند که هیچ وقت ناامید نمی شدند.

وی افزود: دولت قبل می گفت که دولت سیزدهم مدت ۴۵ روز نگذشته، اداره دولت را تحویل خواهد داد؛ اما دولت شهید رئیسی نه تنها ناامید نشد؛ بلکه با امیدآفرینی تمام، کارها را به پیش برد و موفقیت های بسیاری به دست آورد.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم بیان داشت: متاسفانه امروز، برخی از افراد در صدد ایجاد ناامیدی در کشور هستند و همسو با دشمنان مردم ایران با بلندگو فریاد می زنند؛ درحالی که ما با امید، دشمنان خود را در همه عرصه ها شکست داده و ناامید خواهیم کرد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ایمان به خداوند است که خط شکنی و امید می آفریند و با داشتن این ویژگی است که ما می توانیم در کشور تغییر و تحول ایجاد کنیم؛ چنانکه خداوند متعال نیز ما را در قرآن کریم به این مسئله توجه داده است.

حجت الاسلام سیدحقی با اشاره به در پیش بودن انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در کشور بیان داشت: امیدواریم ملت ایران فردی اصلح و مردمی همچون شهید رئیسی را انتخاب کنند تا کشور ما با امید و نشاط بیشتر به دست افراد حزب الهی و انقلابی به پیش رفته و پله های ترقی را یکی پس از دیگری پشت سرگذارد.

ارسال نظرات