۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۰
کد خبر: ۷۶۰۳۹۶
نماینده ولی فقیه در مازندران تأکید کرد؛

ضرورت برگزاری انتخاباتی دشمن‌شکن با مشارکت حداکثری

ضرورت برگزاری انتخاباتی دشمن‌شکن با مشارکت حداکثری
مازندران - نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: امیدواریم انتخابات فردا دشمن‌شکن باشد و هم مشارکت حداکثری شکل بگیرد و هم کسی که مثل شهید رئیسی باشد انتخاب شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی، نمایند ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار با رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور، با بیان این که امیدواریم انتخابات فردا موجب خوشحالی امام زمان(عج) و دشمن شکن باشد، گفت: اگر سعادت نداشتیم جزء شهدا و صالحین باشیم حداقل این سعادت را داشته باشیم که خادم الفقرا باشیم، هیچ منتی هم اینجا کسی بر کسی ندارد میدانی است که خداوند ایجاد کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با اشاره به این که در بخش آن‌قدر میدان وسیع است که نیازی نیست زیرپای یکدیگر را خالی کنیم و نیازی به مسابقه دادن برای رسیدن به پست‌های سیاسی نیست، ادامه داد: اینجا باید فضای حلم، رفاقت و دوستی باشد، بالادست و پائین‌‌دست ندارد همه باید با هم رفیق باشیم، خدای ناخواسته اگر مسائل و حواشی که جاهای دیگر هست اینجا باشد خوب نیست.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان این که کشورمان از همه غنی است و نباید این گونه باشد، تصریح کرد: خدا لعنت کند دست‌اندازان به جیب نظام و سوءاستفاده‌کنندگان را که شرایط را به گونه ای دیگر تغییر می دهند.

امام جمعه ساری با بیان این که باید یک ضرب الاجلی تعیین کنیم و افراد نیازمند را شناسایی کنیم، ادامه داد: باید به گونه ای عمل شود که اینن افراد در یک مدت زمان مشخصی متمکن شوند تا دیگر چیزی به نام فقر و فقیر نداشته باشیم.

وی با بیان این که برترین عبادت بعد از معرفت خداوند این است که انسان مایوس نشود و همواره امید به آینده داشته باشد، افزود: انشاء الله ملت ایران بار دیگر با حضور و مشارکت حداکثری خود در انتخابات رئیس جمهوری همچون آیت الله شهید رئیسی را برگزینند./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات