۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۶
کد خبر: ۷۶۰۵۲۷
معاون دادستان لرستان خبر داد؛

استقرار شعب ثابت و سیار برای رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی در لرستان

استقرار شعب ثابت و سیار برای رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی در لرستان
معاون دادستان لرستان گفت: شعب ثابت و سیار برای رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی مستقر است و تاکنون مورد خاصی از تخلف یا انحراف در انتخابات گزارش نشده است.

به گزارش خبرنگارخبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، صمد مرادی فر، امروز در بازدید از شعب اخذ رای شهر خرم آباد اظهار داشت: امنیت و آرامش کامل در شعب اخذ رأی استان برقرار است.

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان با اشاره به اینکه شعبه ۲ بازپرسی لرستان شعبه اختصاصی رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی است و چنانچه تخلفی مشاهده با گزارش شود در اسرع وقت رسیدگی خواهد شد، افزود: تاکنون مورد خاصی از تخلف یا انحراف در انتخابات گزارش نشده است.

وی بیان کرد: نمایندگانی از دادگستری هم در تمام حوزه‌های رای‌گیری حضور دارند و دوق‌ها و شعب اخذ رای سراسر استان در وضعیت بسیار مناسبی هستند و آرامش و امنیت کامل در فرآیند رأی‌گیری استان برقرار است.

مرادی فر ادامه داد: علاوه بر استقرار نمایندگان دادگستری در حوزه‌های رأی‌گیری، شعب ویژه برای رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی به صورت ثابت و سیار در حوزه‌ها حضور دارند و اگر هر موردی از تخلفات یا انحراف در رای‌گیری صورت گیرد، ورود و به آن رسیدگی می‌کنند.

معاون دادستان عمومی و انقلاب لرستان گفت: شهروندان می‌توانند گزارشات خود را درخصوص تخلفات احتمالی در رای‌گیری از طریق سامانه الکترونیکی سجام ارائه و یا به صورت حضوری به شعبی که به این منظور در نظر گرفته شده است، مراجعه کنند.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات