۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۵
کد خبر: ۷۶۰۵۳۸
نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس:

انتخابات لیلة القدر جمهوری اسلامی ایران است

انتخابات لیلة القدر جمهوری اسلامی ایران است
اصفهان – معینی با ابراز امیدواری برای ادامه راه شهید خدمت آیت الله رئیسی در دولت چهاردهم به تعبیر زیبای رهبر معظم از انتخابات اشاره کرد و گفت: انتخابات لیله القدر جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، مصطفی معینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران از هشتم تیرماه و برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به عنوان یک روز مهم در جمهوری اسلامی ایران نام برد و گفت: هشتم تیرماه روز مهمی برای ملت ایران و حتی مردم منطقه به دلیل نگاه از بیرون به کشور است که انشاالله بهترین‌ها برای کشور ایران رقم بخورد.

وی با ابراز امیدواری برای ادامه راه شهید خدمت آیت الله رئیسی در دولت چهاردهم به تعبیر زیبای رهبر معظم از انتخابات اشاره کرد و افزود: انتخابات لیله القدر جمهوری اسلامی ایران است.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اگر می‌گوییم انتخابات لیله القدر جمهوری اسلامی ایران است برای این است که ۴ سال آینده کشور ترسیم می‌شود.

به گفته وی نسبت به آینده خود و سرنوشتی که قرار است برای ما و کشور ایران اسلامی رقم بخورد باید حساس باشیم.

معینی با اشاره به اینکه سرنوشت آینده ما و کشور را کسانی رقم خواهند زد که به پای صندوق‌های می‌آیند، گفت: اگر می‌خواهیم آینده از ما باشد حتما باید با حضور حداکثری پای صندوق‌های رای حاضر باشیم.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل با اشاره به برگزاری زود هنگام انتخابات ریاست جمهوری به دلیل حادثه بالگرد و شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان گفت: شهید رئیسی به حق سید الشهدا نظام است که با مردم با وداع با شکوه خود نشان دادند به همه کسانی که به مردم خدمت می‌کنند احترام می‌گذارند.

وی بدرقه باشکوه شهدای خدمت را تکمیل کننده حماس انتخابات دانست و اظهار داشت: این انتخابات را باید با چنان شور و نشاطی برگزار کنیم تا حماسه انتخابات مکمل و تکمیل کننده آن بدرقه باشکوه باشد.

معینی با تأکید بر امید به آینده و حرکت به سمت پیشرفت و توسعه کشور گفت: از همه کسانی که ایرانی و مسلمان هستند می‌خواهیم تا با حضور به موقع و حداکثری در پای صندوق رای سرنوشت آینده خود و کشور با دست خود رقم بزنیم. /۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات