۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۱
کد خبر: ۷۶۰۵۴۵
آیت‌الله معلمی:

رسیدن به عزت و شکوفایی کشور نیازمند حضوری حداکثری در انتخابات است

رسیدن به عزت و شکوفایی کشور نیازمند حضوری حداکثری در انتخابات است
مازندران - عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان این که ملت ایران برای این که ایران اسلامی از سلطه بیگانگان خارج شود شهید دادند، گفت: امروز نیز حضور در انتخابات برای عزت و عظمت نظام اسلامی امری ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، آیت‌الله علی معلمی، نمایند مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری پس از شرکت در انتخابات در جمع خبرنگاران با بیان این که انتخابات همیشه سرنوشت‌ساز است، گفت: انتخاب رییس جمهور در کشورمان از اهمیت بالایی برخوردار است چون مدیریت چهارساله کشور در امور داخلی و خارجی بر عهده رییس جمهور است.

وی با بیان این که مردم در انتخاب فرد مورد نظر خود باید به معیارهای حکیمانه و عاقلانه ای که رهبر معظم انقلاب اسلامی تبیین کردند توجه کنند، افزود: همه پای صندوق‌های رأی حاضر شوند و در اعتلا و اقتدار کشور سهیم باشند. 

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان این که ملت ایران برای این که ایران اسلامی از سلطه بیگانگان خارج شود شهید دادند، تصریح کرد: امروز نیز حضور در انتخابات برای عزت و عظمت نظام اسلامی امری ضروری است.

وی با بیان این که برای رسیدن به عزت و خودکفایی و خودباوری کشور باید حضوری حداکثری در انتخابات داشته باشیم، تصریح کرد: حضور مردم در پای صندوق های رأی پیام روشنی به دنیا است که این ملت برای پیشرفت و عزت کشورشان همواره در صحنه حضور دارند.

امام جمعهه قائمشهر در پایان گفت: همان‌طور که به فضل الهی در صنایع دفاعی رشد چشمگیری داشتیم که اعجاب جهان را به دنبال داشت، باید دولتی تشکیل شود که با درایت کافی و همکاری مردم و مسؤولان اعتلای کشور به نمایش گذاشته شود./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات