۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۰
کد خبر: ۷۶۰۴۸۷
استاندار مازندران:

انتخابات، مایه اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است

انتخابات، مایه اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است
مازندران - استاندار مازندران گفت: اگرچه انتخابات زودرس بود و همه داغدار رئیس جمهور شهید شدیم، اما از اینکه شاهد اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران و برپایی انتخابات و رعایت قانون اساسی، هستیم، مایه افتخار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، یوسف نوری، استاندار مازندران پس از انداختن رأی خود به صندوق از مازندران به عنوان دیار علویان و شهیدان یاد کرد و گفت: اگرچه انتخابات زودرس بود و همه داغدار رئیس جمهور شهید شدیم، اما از اینکه شاهد اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران و برپایی انتخابات و رعایت قانون اساسی، هستیم، مایه افتخار است.

وی با بیان این که ۵۵ درصد شعب اخذ رای در استان روستایی است، گفت: صندوق های رای در روستاهای سیلزده و کوهستانی نیز فعال شده است.

استاندار مازندران اظهار امیدواری کرد: شاهد مشارکت بالای مردم در انتخابات باشیم و گفت که طبق توصیه مقام معظم رهبری، انتخابات باید با مشارکت بالا انجام شود زیرا آبروی نظام جمهوری اسلامی محسوب می‌شود.

نوری تصریح کرد: در مازندران در حوزه امنیت، مشارکت، سلامت و رقابت زمینه لازم فراهم شد تا انتخابات با شور و نشاط لازم برگزار شود.

وی تعداد شعب اخذ رأی را سه هزار و ۲۲۸ شعبه اعلام کرد و گفت: ۵۵ درصد شعب اخذ رأی ما روستایی است.

استاندار مازندران با بیان این که سیلاب راه برق روستاها را قطع کرد، گفت: امروز شعب اخذ رأی در تمامی مناطق برای رأی گیری فعال است.

وی شمار شعب اخذ رأی سیار را ۶۸۰ شعبه اعلام کرد./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات