۰۳ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۳:۵۹
کد خبر: ۷۶۰۶۱
اجلاس خبرگان، تقدیر از رهبری(7)

نماینده مردم هرمزگان در خبرگان رهبری:خواص و نخبگان نقش مدیریت بحران رهبری را برای مردم تبیین کنند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم استان هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری خواستار تبیین نقش مدیریت بحران مقام معظم رهبری توسط نخبگان و خواص برای اقشار مختلف جامعه شد.
حجت الاسلام و المسلمين نعيم آبادي نماينده ولي فقيه در هرمزگان


حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی نعیم آبادی عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا به بررسی نقش ولایت و تاثیرات آن در پیشرفت های انقلاب پرداخت و گفت: از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ما با فتنه های ریز و درشت فراوانی روبرو بوده ایم که این فتنه ها با حضور و درایت و تدبیر عنصر مهم ولایت فقیه حل شده است.

وی تصریح کرد: در زمان امام راحل فتنه ای همچون فتنه بنی صدر، منافقین و ضد انقلاب بوقوع پیوست اما با ورود امام و تدبیر و درایت ایشان همه امیدهای دشمنان و عناصر فتنه به یاس تبدیل شد و انقلاب اسلامی مسیر پرافتخار خود را با عزت ادامه داد.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: بعد از ارتحال امام (ره) نیز فتنه ها همچنان ادامه داشت و باز همه ما نقش و عنصر ولایت فقیه را در این حوادث موثر و نقش آفرین می بینیم.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه با تدبیر و درایت ولی فقیه چشم فتنه ها در انقلاب اسلامی کور شده است تاکید کرد: در فتنه اخیر نیز چنین شرایطی حاکم بود و مقام معظم رهبری با درایت و تدبیر مثال زدنی خود کشور را از شرایط فتنه عبور دادند و حوادث سامان یافت.

حجت الاسلام والمسلمین نعیم آبادی با اشاره به تاکیدات امام راحل مبنی بر ضرورت تبعیت از ولایت فقیه گفت: مقام معظم رهبری در حوادث اخیر به عالی ترین شکل ممکن قضایا را مدیریت کردند و در هر زمان و مکانی که مدیریت دینی و الهی ورود پیدا کند نتیجه آن رضایت بخش خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اجلاسیه آتی خبرگان رهبری که در هفته جاری برگزار می شود، تقدیر و تجلیل از نقش آفرینی ها و هدایت های حکیمانه و مدبرانه مقام معظم رهبری را از جمله برنامه های این اجلاسیه عنوان کرد وگفت: هر چند رهبر انقلاب نیازی به قدردانی و تجلیل ندارند اما قطعا مجلس خبرگان رهبری از عنایات حضرت حق که تبلور عینی آن در هدایت های مقام معظم رهبری است تقدیر و تشکر خواهند کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری ، پرهیز خواص و نخبگان از مضوع گیری های دو پهلو را متذکر شد و افزود: همانگونه که معظم له تاکید کردند همه افراد جامعه بویژه خواص و نخبگان باید مواضع خود را به طور شفاف و بی دغدغه اعلام کرده و از دو پهلو صحبت کردن پرهیز کنند.

حجت الاسلام والمسلمین نعیم آبادی ابراز داشت: مردم از دل و نیات افراد خبر ندارند و باید موضع گیری شفاف در حوادث و جریانات اعلام نظر کرد.

وی در پایان با ستایش مدیریت بحران های مختلف بویژه بحران اخیر توسط رهبر فرزانه انقلاب خواستار تبیین نقش مدیریت بحران رهبری توسط خواص و نخبگان شد و گفت: هر کسی در هر جایگاهی و مقامی که هست باید از طریق قلم، بیان و سخنرانی نقش های مقام معظم رهبری در عبور دادن کشور از جریانات و بحران ها را برای اقشار مختلف مردم تبیین و تفسیر کند. /924/ت301/ف.

ارسال نظرات