۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۰
کد خبر: ۷۶۰۷۶۸
مدیر حوزه آذربایجان شرقی خواستار شد؛

لزوم حضور طلاب و روحانیون جهادی در عرصه انتخابات ریاست جمهوری

لزوم حضور طلاب و روحانیون جهادی در عرصه انتخابات ریاست جمهوری
حجت الاسلام والمسلمین روشن تن از تمامی مدارس علمیه و اساتید و طلاب حوزه های علمیه تبریز خواستار حضور جهادی در عرصه انتخابات ریاست جمهوری شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل روشن تن مدیر حوزه علمیه آذربایجان شرقی از تمامی اقشار و معاونان و اساتید و مدیران مدارس علمیه و نهاد های حوزوی خواستار ورود جدی و جهادی در عرصه انتخابات شد؛

متن این پیام بشرح زیر میباشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

مدیران محترم مدارس، معاونان ارجمند، اساتید گرانقدر و طلاب گرامی دامت برکاتهم

سلام علیکم

همان گونه که نیک استحضار دارید بار دیگر فرصت یک آزمون و یک انتخاب مجدد برای حفظ و احیای ارزش های اسلامی در اختیار ما قرار گرفت و انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به دور دوم کشیده شد، و عملا شرایط برای تبلیغ گفتمان انقلاب و پیروزی جریان منتسب به آن فراهم آمد لیکن با وجود شرایط مقتضی برای یک انتخاب اصلح و موافق با معیار های انقلابی اگر خدای ناکرده در عمل به وظیفه انقلابی خوددچار تردید وسستی شویم بی شک آنان که اندک علاقه ای به آرمان های امامین انقلاب ندارند در تصاحب سنگرهای کلیدی نظام ذره ای کوتاه نخواهند آمد وبار دیگر میراث امام عزیز ورهبر عزیزترازجانمان را تاراج خواهند کرد چه اینکه بصراحت سخن از توقف راه شهید جمهور گفته اند و درآرزوی ساختن دولت سوم برای روحانی بپاخاسته اند وباردیگر درصدد تعطیلی ۸ساله کشور برآمده اندوچشم خود را به آمریکا و دیگر استکبار جهانی دوخته اند تا آنان بزعم خودشان کشور را اصلاح نمایند. 

برادران گرامی اگر برای انتخابات نتوانیم کاری انجام دهیم علاوه براین که بفرموده امام عزیز در پیشگاه خدا مسوول خواهیم بود باید باردیگرشاهد توهین ها وجسارت ها به قرآن واهل بیت وعاشورا ومحرم هم باشیم. 

ما با خدای خود وامام عزیز عهد بسته ایم که تاجان دربدن داریم نگذاریم این انقلاب به دست نااهلان ونامحرمان بیفتد ودوباره رهبر ما سخنی بر زبان آورد که دل های وفاداران بخود را شرحه شرحه کند ما فتنه های۷۸و ۸۸ و همینطور فتنه ها و نقشه های آنان را در قضیه بنزین وزن زندگی آزادی فراموش نکرده ایم ونخواهیم گذاشت ایران عزیزمان که جای جای آن معطر به عطر نام شهیدان گلگون کفن اش شده است گنام پلنگان و شیران ودیوان شود. 

اگرعهد کنیم نخواهیم گذاشت آنان که علم سیدالشهدا(ع) را آتش زدند باردیگر عرصه را به جولان گاه خود تبدیل نمایند. 

پس بپاخیزید ونگذارید امام انقلاب خون دل ها بخورد که ما را ننگ است.   

از مدیران ارجمند وتلاشگر می خواهم شرایط تبلیغ را برای همه علاقمندان فراهم آورد که ماجور خواهید بود انشاالله. والسلام علی عبادالله الصالحین

مدیر حوزه های علمیه آذربایجان شرقی

حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل روشن تن

وحید نستوهی
ارسال نظرات