۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۷
کد خبر: ۷۶۰۷۸۳
حجت الاسلام والمسلمین دژکام:

برخی در انتخابات به دنبال ضربه زدن به مبانی جمهوری اسلامی هستند

برخی در انتخابات به دنبال ضربه زدن به مبانی جمهوری اسلامی هستند
نماینده ولی فقیه در فارس گفت: برخی رسماً می‌گویند رأی می‌دهیم اما مبانی جمهوری اسلامی را قبول نداریم و می‌خواهیم این مبانی را به هم بزنیم.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، حجت الاسلام والمسلمین لطف الله دژکام نماینده ولی فقیه در فارس در همایش تجلیل از بانیان هئیات مذهبی گفت: انتخابات دور دوم در روز جمعه صحنه امتحان مجدد است و در انتخابات باید فرمایشات رهبر معظم انقلاب را مدنظر قرار دهیم و ایشان فرمودند انتخاب اصلح کسی است که معتقد به به مبانی نظام جمهوری اسلامی و مبانی توحید تا نبوت، امامت،‌ عدل و معاد است.
 
وی افزود: بر اساس قانون جمهوری اسلامی اگر کسی نائب امام زمان(عج) را نمی‌پذیرد حق ریاست ندارد و اگر به چنین کسی میدان دهیم در واقع خود را نابود می‌کنیم.
 
امام جمعه شیراز تصریح کرد: باید به کسی رأی دهیم که مبانی جمهوری اسلامی را قبول دارد و اگر کسی در این زمینه خطا کند، ضربه خواهد خورد و کسی که می‌خواهد رئیس جمهور شود اول باید مبانی معرفتی و اعتقادی نظام جمهوری اسلامی را قبول داشته باشد سپس آگاهی داشته و بعد از آن کارآمدی داشته باشد اما اگر گزینه اولی نباشد دو مورد دیگر راه به جایی نمی‌برد.
 
وی خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی رسماً می‌گویند رأی می‌دهیم اما مبانی جمهوری اسلامی را قبول نداریم و می‌خواهیم این مبانی را به هم بزنیم، این افراد نمی‌توانند به بساط امام زمان(عج) آسیب بزنند و به هر شکلی وارد شوند ان‌شاءالله ناامید برمی‌گردند.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: در بین ۲۰۰ کشور دنیا در یک مملکتی زندگی می‌کنیم که نائب امام زمان(عج) ریاست دارد، دشمنان می‌خواهند این را از ما بگیرند و هر کس چنین چیزی را می‌گوید و می‌خواهد، خائن است پس باید بسیار مراقب باشیم.
 
وی در پایان ابراز کرد: در انتخابات پیش‌رو، عزت دینی و اسلامی و عظمت کشورمان با رأی مردم تقویت شود و آن چیزی که نتیجه انتخابات می‌شود باعث رضایت خاطر امام زمان(عج) و نائب ایشان شود.
ارسال نظرات