۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۷
کد خبر: ۷۶۰۷۹۴
رئیس هیات اندیشه ورز بانوان قرآنی کاشان:

کسی را که در مسیر دستاورد‌های انقلاب حرکت کند باید انتخاب کرد

کسی را که در مسیر دستاورد‌های انقلاب حرکت کند باید انتخاب کرد
رئیس هیات اندیشه ورز بانوان قرآنی کاشان گفت: کسی که نسبت به دیگران در امانتداری و تقوا و سلوک الهی شاخص باشد و در مسیر حفظ دستاورد‌های انقلاب حرکت کند باید انتخاب کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، اعظم ظهیر در گفت و گو با خبرنگاران گفت: خداوند سرنوشت هیچ قوم و ملتی را تغییر نمی‌دهد، مگر آنکه خود آنها تغییر دهند.

وی افزود: سرنوشت آدمی نه محدود به بعد فردی، که بعد اجتماعی اش را نیز در برمی‌گیرد و چه بسا مهم‌تر از بعد فردی نیز باشد از این رو، بی اعتنایی به این مهم چه بسا خسرانی دائمی در پی خواهد داشت.

ظهیر ادامه داد: بنابر این می‌طلبد با توجه به شرایط کنونی که در آستانه انتخابی دیگر با اهمیتی دو چندان هستیم، سرنوشت کشورمان را در مسیری قرار دهیم که مورد رضایت خداوند باشد.

رئیس هیات اندیشه ورز بانوان قرآنی کاشان اظهار داشت: از یک سو به حکم عقل و منطق و از سویی دیگر در پاسخ به ندای مقام ولایت که می‌فرماید، شرکت در انتخابات واجب است و تکلیفی شرعی است، در این انتخابات شرکت کنیم و دیگرانی را که به هر دلیل که به این امر بی اعتنا و یا مرددهستند به این مهم ترغیب کنیم.

وی با اشاره به اینکه از میان دو نامزد مطرح شده اصلح را انتخاب کنیم، اظهار داشت: کسی که نسبت به دیگران در امانتداری و تقوا و سلوک الهی شاخص باشد و در مسیر حفظ دستاورد‌های انقلاب حرکت کند باید انتخاب کرد.

ظهیر یادآور شد: هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی کاشان، با توصیه به مشارکت همه آحاد مردم، شخصی را انتخاب می‌کند که شاخص‌های فوق را داشته باشد.

این حافظ کل قرآن و استاد حوزه علمیه خواهران ابراز امیدواری کرد، همه بانوان بصیر ایران اسلامی با رأی به اصلح بهترین سرنوشت را برای خود و جامعه رقم زنند و به وظیفه الهی خود عمل کنند.

لازم به ذکر است، اساتید حوزه و دانشگاه و حافظ قرآن، اعظم ظهیر، سمیه مسعودی نیا، لیلا سادات مروجی، معصومه گودرزی، فاطمه میرزایی، زینب تونئی از اعضای هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی کاشان هستند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات