۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۳
کد خبر: ۷۶۰۸۹۶
بیانیه؛

دکتر جلیلی مصداق «نامزد اصلح» است

دکتر جلیلی مصداق «نامزد اصلح» است
جبهه روحانیت مردمی انقلاب اسلامی، مجمع خطبای خراسان و اتاق اندیشه‌ورز تبلیغ خراسان همزمان با دور دوم چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، بیانیه‌ مشترکی صادر کردند.
به گزارش خبرگزاری رسا در خراسان، جبهه روحانیت مردمی انقلاب اسلامی، مجمع خطبای خراسان و اتاق اندیشه‌ورز تبلیغ خراسان همزمان با دور دوم چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، بیانیه‌ مشترکی صادر کردند.
 
متن این بیانیه به شرح زیر است: 
 
بسم الله الرحمن الرحیم 
 
ملت شریف ایران اسلامی در دور دوم انتخابات چهاردمین دوره ریاست جمهوری، باید تکلیف این جایگاه خطیر و سرنوشت‌ساز برای کشور را تعیین کند. مشارکت حداکثری در این دور و پشتوانه‌ی رأی بالا و آگاهانه‌ی رئیس جمهور آینده، بسیار اهمیت دارد.
 
اکنون در کارزار انتخاباتی دو نامزد راه‌یافته به دور دوم، دو گفتمان و دو رویکرد به خوبی خود را نشان می‌دهد. گفتمانی که با اتکا به مبانی دینی و هویت ایرانی ـ اسلامی که در «انقلاب اسلامی» تبلور یافت، «نگاه امیدوارانه» به حل مسائل کشور دارد و «یک جهان فرصت» را پیش روی ملت می‌بیند و «ما می‌توانیم» را باور دارد و برای اثبات خود، رویکردی کاملاً «برنامه‌محور» دارد. 
 
در نقطه‌ی مقابل، گفتمانی است که در امتداد «جریان روشنفکری غربزده»، همواره «نگاه یأس‌آلود» به شرایط کشور دارد و تنها راه حل مشکلات را «سازش با آمریکا» می‌داند و «ما نمی‌توانیم» را توجیه این عقب‌نشینی قرار می‌دهد و برای اثبات خود، رویکردی صرفاً «شعارمحور» دارد.
 
روشن است که آنچه قابل دفاع است، «گفتمان انقلاب اسلامی» و «رویکرد برنامه‌محور» است و جناب آقای «دکتر سعید جلیلی» که اکنون چهره‌ی شاخص این گفتمان و این رویکرد است، مصداق «نامزد اصلح» است و می‌تواند به حول و قوه‌ی الهی، با تداوم بخشیدن به مسیر خدمت صادقانه و مجاهدانه‌ی شهید رئیسی عزیز، جهش ایران اسلامی را در همه‌ی عرصه‌ها تحقق بخشد.  
 
امیدواریم خداوند متعال، توفیق وظیفه‌شناسی و بهره‌گیری از تمام فرصت‌ها و ظرفیت‌های تبیینی و تبلیغی را به همه‌ی نیروهای مکتبی و انقلابی به‌ویژه روحانیون و طلاب علوم دینی عنایت فرماید و دلهای مردم را به سوی نامزد اصلح هدایت فرماید. 
 
و السلام علی عباد الله الصالحین 
۱۱ تیر ۱۴۰۳ 
مشهد مقدس 
 
مجمع خطبای خراسان
جبهه روحانیت مردمی انقلاب اسلامی
اتاق اندیشه‌ورز تبلیغ خراسان

 

ارسال نظرات