۰۳ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۷:۵۹
کد خبر: ۷۶۰۹۷

مستند سفیر عشق شبکه جهانی سحر رتبه دوم جشنواره بین المللی طوبی را کسب کرد

خبرگزاری رسا - مستند روایی سفیر عشق ساخته حمید رضا مرتضوی و محصول شبکه جهانی سحر، حائز رتبه دوم آثار مستند در سومین جشنواره بین المللی فرهنگی- تبلیعی طوبی در بخش آثار مستند شد.
شبكه جهاني سحر


به گزارش خبرگزاری رسا، مستند سفیر عشق به تهیه کنندگی حمید رضا مرتضوی که محصول سال جاری سیمای اردوی شبکه جهانی سحر است، در سومین جشنواره بین المللی طوبی رتبه دوم بخش آثار مستند این جشنواره را به خود اختصاص داده و موفق به دریافت لوح تقدیر، تندیس جشنواره و جایزه نقدی این جشنواره شد.

بنا براین گزارش، در آیین اختتامیه سومین جشنواره بین المللی فرهنگی- تبلیعی طوبی که 29 بهمن ماه با حضور حجت الاسلام و المسلمین علیرضا اعرافی رئیس جامعة المصطفی العالمیه، آیت‌الله حایری شیرازی و تعدادی از طلاب غیرایرانی در مجتمع آموزش عالی امام خمینی قم برگزار شد، مستند سفیر عشق محصول شبکه جهانی سحر پس از مستند طالبان از کشور افغانستان حائز رتبه دوم بخش مستند این جشنواره شد و مستند الرحمان از کشور بنگلادش نیز توانست رتبه سوم این جشنواره را به خود اختصاص دهد.

گفتنی است در مستندسفیر عشق، واقعه جانگداز کربلا به شیوه‏ای روایی و با ساختاری جدید به اردوزبانان معرفی می‏شود؛ بررسی انحرافات فکری و عقیدتی در حاکمان و مردم در دوره ولایت امام حسین(ع)، علل و عوامل قیام امام حسین(ع)، نقش محرم و عزاداری در زنده نگاه داشتن پیام عاشورا و... از جمله موضوعاتی است که در گپ و گفت‏های میزگردگونه متوالی راوی بازیگر این برنامه با اساتید و کارشناسان مختلف آن مورد بررسی قرار می‏گیرد./901/د102/ع

ارسال نظرات