۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۹
کد خبر: ۷۶۱۰۳۸
رهبر معظم انقلاب اسلامی:

انتخابات یک امر مهم سیاسی است/ مردم بهترین را انتخاب کنند

انتخابات یک امر مهم سیاسی است/ مردم بهترین را انتخاب کنند
حضرت آیت الله خامنه ای با بیان اینکه امروز روز حضور، شرکت و فعال شدن مردم عزیزمان در یک امر مهم سیاسی است، تصریح کردند: ان‌شاءالله مردم عزیزمان موفق شوند رأی بدهند و بهترین را انتخاب کنند و در این مرحله، مردم قاعدتاً باید همت‌شان بیشتر باشد.
به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله خامنه ای در آغازین دقایق رای گیری، با حضور در کنار صندوق رأی در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری شرکت و رأی خود را به صندوق سیار 110 انداختند.
 
رهبر معظم انقلاب اسلامی پس از رأی دادن در سخنانی فرمودند: بحمدالله روز خوبیست؛ روز حضور، شرکت و فعال شدن مردم عزیزمان در یک امر مهم سیاسی کشور یعنی انتخابات.
 
حضرت آیت الله خامنه ای با بیان اینکه شنیدم که شوق و علاقه‌ی مردم بیشتر از قبل است، گفتند: خداکند این‌جور باشد و اگر این‌جور باشد خرسندکننده است. ان‌شاءالله مردم عزیزمان موفق شوند رأی بدهند و بهترین را انتخاب کنند و در این مرحله، مردم قاعدتاً باید همت‌شان بیشتر باشد که کار را تمام کنند و فردا رئیس‌جمهورمان را داشته باشیم.
 
ایشان افزودند: خداوند ملت را موفق و کشور را آباد کند و همه کسانی که در این راه زحمت می‌کشند مشمول لطف و رحمت خود قرار بدهد.
ارسال نظرات