۱۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۷۶۱۲۱۱

پیام تبریک رئیس مجلس خبرگان به مردم و رئیس جمهور منتخب

پیام تبریک رئیس مجلس خبرگان به مردم و رئیس جمهور منتخب
رئیس مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی ضمن تبریک به مردم و رئیس جمهور منتخب، حضور مردم در انتخابات را مايه سربلندى نظام در دنيا ارزیابی کرد و از منتخب مردم رسیدگی جدی به مشکلات مردم را خواستار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، رئیس مجلس خبرگان رهبری در ضمن پیامی با تبریک به مردم و رئیس جمهور، حضور مردم در انتخابات را مايه سربلندى و عظمت نظام مقدس جمهورى اسلامى در دنيا دانست. 

متن کامل این پیام به شرح ذیل است:

حضور محترم رئيس جمهور منتخب
جناب آقای دکتر پزشکیان دامت توفیقاته

سلام عليكم

حمد و سپاس به درگاه پروردگار متعال كه ملت آگاه و عزيز ما در يكى دیگر از زيباترين و پرشورترين صحنه های انقلاب اسلامی، سرافراز بيرون آمد و درود به امّت رشيد و هوشيار ايران كه با حضور يكپارچه و نيرومند خود در چهاردهمين دوره انتخابات رياست جمهورى اسلامى در دو مرحله، يكى از با شكوه‏ ترين جلوه هاى  تعهّد دينى و عزم ملى خود را به نمايش گذارد و اراده‏ پولادين خود را در پاسدارى از نظام جمهورى اسلامى به اثبات رساند.

اینجانب انتخاب جنابعالى به مسئوليت خطير رياست جمهورى اسلامی ایران را تبريك گفته و از ملت قدرشناس و بزرگوار ايران كه با حضور پرشور خود در انتخابات، مايه سربلندى و عظمت نظام مقدس جمهورى اسلامى در دنيا شدند، تشكر و قدردانى مى‏کنم.

از خداوند متعال توفيقات روز افزون جنابعالى در نيل به اهداف عاليه اسلام و اجراى احكام نورانى قرآن كريم، ادامه راه امام راحل «قدس ‏سره ‏الشريف»، عمل به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب «مدظله العالی» و رسيدگى جدى به مشكلات واقعى مردم بويژه نسل جوان را مسألت مى ‏نمایم.

محمدعلی موحدی کرمانی

رئیس مجلس خبرگان رهبری

ارسال نظرات