۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۸
کد خبر: ۷۶۱۳۵۶
دبیر شورای هیئات مذهبی شهرستان کاشان خبر داد؛

افزایش حوادث در هیئات مذهبی شهرستان کاشان

افزایش حوادث در هیئات مذهبی شهرستان کاشان
اصفهان – جلال زاده از افزایش چشمگیر حوادث در هیئات مذهبی شهرستان کاشان نسبت به محرم سال گذشته خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، سید علی اکبر جلال زاده پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با تسلیت ایام شهادت امام حسین(ع) گفت: با توجه به آغاز ماه محرم متأسفانه میزان حادثه در هیئات مذهبی شهرستان کاشان نسبت به سال گذشته افزایش چمشگیری داشته است.

وی به لزوم رعایت نکات ایمنی در هیئات مذهبی شهرستان کاشان تأکید کرد و افزود: برای نصب پرچم و پرده عزای حسینی در معابر و خیابان‌ها هنگام استفاده از بالابر‌ها برای جلوگیری از حوادث با استفاده و نصب شبرنگ‌های دید در شب و چراغ‌های هشدار دهند در بالابر‌ها از برخورد وسایل نقلیه با بالابر‌ها جلوگیری کنند.

جلال زاده ادامه داد: هیئات مذهبی هنگام استفاده از علم‌های پایه بلند در معابر و خیابان‌ها رد عزاداری‌های خود مراقب برخورد علم‌ها با سیم‌های برق و جلوگیری از حوادث ناشی از برق گرفتگی باشند.

دبیر شورای هیئات مذهبی شهرستان کاشان همچنین از مسؤولان هیائات مذهبی شهرستان کاشان خواست در صورتیکه که تاکنون هیات را بیمه نکردند نسبت به بیمه مستقیم دعبل خزاعی با معرفی برند «بیمه کارا» به آدرس Bimehkara.ir مراجعه و از خدمات بیمه استفاده کنند

جلال زاده از چایخانه داران هیات مذهبی شهرستان کاشان درخواست کرد تا نسبت به تعبیه کپسول آتشنشانی اقدام کنند تا از حوادث پیش بینی نشده آتش سوزی در هیئات مذهبی جلوگیری شود.

شایان ذکر است، بیش از یکهزار هیات مذهبی دارای مجوز و غیر مجوز در شهرستان کاشان فعالیت دارند به طوریکه به ازای هر ۴۰۰ نفر در کاشان یک هیئات مذهبی فعالیت دارد. /۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات