۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۱
کد خبر: ۷۶۲۱۳۶
نماینده ولی فقیه در کاشان:

توان موشکی ایران و دستاورد‌های جبهه مقاومت مصداق بارز سنت امداد الهی است

توان موشکی ایران و دستاورد‌های جبهه مقاومت مصداق بارز سنت امداد الهی است
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: موفقیت‌های شهید تهرانی مقدم در عرصه توان موشکی کشور و دستاورد‌های جبهه مقاومت از نمونه‌ها و مصداق‌های بارز سنت امداد الهی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی صبح امروز در مراسم پر فیض زیارت عاشورا که در خانه تاریخی آل یاسین برگزار شد، گفت: سنت ویژه امداد الهی نصیب تلاش مومنان در مسیر حق می ‎شود.

وی افزود: سنت امداد الهی، شامل کسی می‌شود که تلاش و کوشش می‌کند، اما اگر این تلاش و کوشش از سوی مومنان و در مسیر حق انجام شود، این امداد مضاعف خواهد شد.

به گفته وی موفقیت‌های شهید تهرانی مقدم در عرصه توان موشکی کشور و دستاورد‌های جبهه مقاومت از نمونه‌ها و مصداق‌های بارز سنت امداد الهی است.

نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: امروز توان دفاعی کشور به جایی رسیده که در عملیات وعده صادق تمام ظرفیت ناتو آماده شده و حتی برخی کشور‌های غربی‌ها با تمام توان برای منصرف کردن ایران اسلامی به میدان می‌آیند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی یکی از زیرمجموعه‌های سنت امداد الهی را سنت تزئین دانست و اظهار داشت: این زینت دادن هم شامل امور پسندیده برای مومنان و هم کار‌های ناپسند برای گناهکاران و کافران می‌شود.

وی به نمونه‌هایی در تاریخ اسلام در خصوص سنت تزیین اشاره کرد و شهادت یاران امام حسین(ع) در کربلا و قساوت دشمنان اهل بیت(ع) را در این زمینه یادآور شد.

نماینده ولی فقیه در کاشان روند نفوذ شیطان را شامل پنج مرحله دانست و اظهار داشت: تزئین، ایجاد آرزو‌های باطل به دل ها، وسوسه اکید، تسویل و امر و دستور توسط شیطان از جمله مراحل این نفوذ محسوب می‌شود.

مراسم زیارت عاشورا همه ساله در دهه دوم ماه محرم از سوی روابط عمومی و اموربین الملل شهرداری کاشان در خانه تاریخی آل یاسین برگزار می‌شود، بیش از یک قرن است که مرثیه خوانی در خانه‌ی تاریخی آل یاسین کاشان برگزار می‌شود./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات