۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۱
کد خبر: ۷۶۲۲۹۶
فرمانده سپاه ناحیه مراغه خبر داد؛

اشتغالزایی برای ۳۶۰ نفر با ۲۲ میلیارد تومان وام قرض الحسنه در مراغه

اشتغالزایی برای ۳۶۰ نفر با ۲۲ میلیارد تومان وام قرض الحسنه در مراغه
فرمانده سپاه مراغه از اشتغال زایی برای ۳۶۰ نفر با اعطای ۲۲ میلیارد تومان وام قرض الحسنه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا از آذربایجان شرقی، سرهنگ پاسدار یحیی حیدری فرمانده سپاه شهرستان مراغه در گفت‌وگویی گفت: در راستای اشتغال از 30 واحد تولیدی حمایت و موانع و مشکلات تولیدی شأن مرتفع شده است.

وی با بیان اینکه با همه تجهیزات و ظرفیت های انسانی از انقلاب اسلامی پاسداری می کنیم و در حال خدمت رسانی به مردم شریف مراغه هستیم، اظهار داشت: با ظرفیت 250 گروه جهادی در صحنه ایجاد خیرات و برکات فعال هستیم که در در سال گذشته 24خانه محروم ساخته و 15 باب خانه های معسرین تعمیر و بازسازی شده است.

سرهنگ پاسدار حیدری اضافه کرد: همچنین 5 مدرسه ایجاد و 12 مدرسه تعمیر و بهسازی، 2 مسجد بازسازی و 2 غسالخانه با کمک دهیاری ساخته شده است.

وی برگزاری 45 اردوی جهادی ویزیت رایگان، توزیع دارو و خدمات بهداشتی و دندانپزشکی برای 6000 نفر انجام را از دیگر اقدامات خدمات رسانی سپاه مراغه برشمرد و افزود: در میان عشایر و در مناطق مختلف حضور یافته و خدمات پزشکی، دامپزشکی و بهداشتی انجام شده است.

فرمانده سپاه ناحیه مراغه تهیه 50هزار بسته معیشتی، 2000 بسته گوشت گرم، 1500 بسته لوازم التحریر، 3000 بسته بهداشتی، 100 سری جهیزیه و 200 قلم کالا برای کمک جهیزیه و کمک به آزادسازی زندانیان و محلات کرامت را از دیگر خدمات سپاه مراغه در راستای محرومیت زدایی عنوان کرد.

وحید نستوهی
ارسال نظرات