۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۰
کد خبر: ۷۶۲۶۴۰
حجت الاسلام والمسلمین دژکام:

ترور شهید اسماعیل هنیه نشان از درماندگی و شکست های اسرائیل است

ترور شهید اسماعیل هنیه نشان از درماندگی و شکست های اسرائیل است
نماینده ولی فقیه در فارس گفت: نخست وزیر جلاد و قاتل اسرائیل باید بداند بزرگترین شکست تاریخی خود را از دست رزمندگان مقاومت خورده‌ است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، حجت الاسلام والمسلمین لطف الله دژکام نماینده ولی فقیه در فارس در تجمع اعتراضی مردم شیراز در محکومیت شهادت اسماعیل هنیه گفت: جهان اسلام مواجه شد با شهادت بزرگ مرد جبهه مقاومت یعنی شهید اسماعیل هنیه که با یک مظلومیت تمامی در حالی که در کشور ثالث میمان بود به شهادت رسید.

وی افزود: شهید مجاهد در صحنه جنگ اسرائیل و حماس حضور نداشت بلکه در یک کشور سوم میهمان جمهوری اسلامی ایران بود و این ظلم بزرگ را دستان جنایتکار رژیم غاصب صهیونیستی انجام داد.

امام جمعه شیراز یادآور شد: شهید امیر عبداللهیان نقل می کرد به اسماعیل هنیه گفتم شما وقتی طوفان الاقصی را آغاز کردید آیا محاسبه ای هم انجام دادید و شهید هنیه پاسخ داد که ما این نوع جنگیدن را از امام حسین(ع) مکتب شما آموخته‌ایم.

وی اظهار داشت: در دنیا هرجا از آزادگی، مردانگی و ایستادگی در مقابل ظلم صحبت می شود در واقع از مکتب امام حسین(ع) و شیعیان الگو برداری شده است.

حجت الاسلام والمسلمین دژکام خاطرنشان کرد: بیش از ۳۰۰ روز است که فقط چند گردان مقاومت در مقابل ارتش تا بن دندان مسلح صهیونیست ایستادگی می کنند و امروز نخست وزیر جلاد و قاتل اسرائیل باید بداند بزرگترین شکست تاریخی خود را از دست رزمندگان مقاومت خورده‌ است.

 وی یادآور شد: این انسان‌های پلیدی که اینقدر متکبر بوده اند در طول تاریخ حضورشان در فلسطین اشغالی همیشه گفته‌اند که دو روزه یا سه روزه یا چهار روزه یا نهایتاً ۶ روزه فلسطین را شکست می‌دهیم امروز از دست کسانی که شاگردی امام حسین(ع) را می کنند ۳۰۰ روز است که کلافه‌ شده اند.

امام جمعه شیراز اضافه کرد: نزدیک به ۷۰۰ اسیر در دست نیروهای حماس دارند و نتوانستند آنان را آزاد کنند این مکتب کسانی است که خدا و پیامبر خدا و اهل بیت پیامبر خدا را دوست دارند که فرمود وَمَن يَتَوَلَّ اللَّهَ وَرَسولَهُ وَالَّذينَ آمَنوا فَإِنَّ حِزبَ اللَّهِ هُمُ الغالِبونَ.

ارسال نظرات