۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۷
کد خبر: ۷۶۲۷۶۷
نماینده مردم کرمان و راور در گفت‌وگو با رسا:

اقدامات نظامی جمهوری اسلامی به موقع و مؤثر بوده است

اقدامات نظامی جمهوری اسلامی به موقع و مؤثر بوده است
دوستعلی با اشاره به پاسخ متقابل جمهوری اسلامی به ترور شهید اسماعیل هنیه در خاک ایران، آن را در مسؤولیت و وظیفه نیروهای ایران دانست و با اشاره به اقدامات گذشته نظامی کشور، آن ها را مؤثر و به موقع ارزیابی کرد.

مجید دوستعلی نماینده مردم کرمان و راور در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، شهادت اسماعیل هنیه را تسلیت و تبریک گفت و افزود: پاداش مجاهدت همین است که به شهادت ختم شود. کسانی که به شهادت می رسند زنده می شوند و از بین نرفته و راه و آرمانشان می ماند.

وی با بیان اینکه اسرائیل با یک مقاومت عجیبی روبرو شده است، بیان داشت: قریب 40 هزارنفر در غزه به شهادت رسیده اند و تقریبا همه این شهدا هیچ سلاحی نداشته و حتی یک گلوله هم شلیک نکرده بودند؛ رژیم صهیونیستی با این نسل کشی آبرو و اعتبار خود را از دست داده است.

دوستعلی با بیان اینکه همه مردم دنیا در حال محکوم کردن جنایات اسرائیل در غزه هستند، بیان داشت: بحث غزه و فلسطین زنده شده است؛ دکتر پزشکیان در مراسم تحلیف در مجلس شورای اسلامی مواضع مقتدرانه ای گرفت و پس از آن بود که فریاد مرگ بر اسرائیل از تمام مجلس بلند شد.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی مانند یک غریق به هر اقدامی دست می زند بیان داشت: این رژیم در آخر عمر خود قرار دارد و به هر کاری متوسل می شود تا خود را زنده نگه دارد. اقدام احمقانه و ددمنشانه ای در قتل و ترور یک انسان در یک کشور دیگر انجام داد و این اقدامات دال بر قدرت نیست بلکه دال بر زمینگیر شدن است. به نظر می آید پیش بینی رهبری محقق شود و اسرائیل با این کارها گور خود را کنده است.

نائب رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان با اشاره به سیل محکومیت این اقدام جنایتکارانه، آن را نشان از فروریختن هیمنه رژیم اشغالگر قدس دانست و در خصوص چگونگی پاسخ ایران تأکید کرد: در موضع گیری های شخصی در چنین مسائلی نباید پیش دستی کنیم زیرا درست است که می خواهد انتقامی سخت و جدی گرفته شود اما این موضوع را باید به کسانی که مسؤولیت دارند واگذار کرد و آن ها هم می دانند که چگونه دشمن را زمینگیر کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همه مردم ما منتظر هستند که پاسخ متقابل شایسته خون شهید اسماعیل هنیه باشد و باید در چارچوب مصلحت هایی به بهترین صورت اجرا شود. آنچه که در طی این مدت در رویکرد نظام جمهوری اسلامی دیده ایم، اقدام به موقع و مؤثر بوده است و از این به بعد نیز چنین خواهد بود.

ارسال نظرات