۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۶
کد خبر: ۷۶۲۷۸۷
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه:

شهادت اسماعیل هنیه سبب تقویت روحیه مجاهدان راه خدا می شود

شهادت اسماعیل هنیه سبب تقویت روحیه مجاهدان راه خدا می شود
کرمانشاه ـ ماموستا مرادی گفت: شهادت اسماعیل هنیه نه تنها که عزم مجاهدان فی سبیل الله را سست نمی کند بلکه سبب تقویت روحیه ایمانی و صلابت و غیور شدن بر دشمنان دین خدا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ماموستا ملاعبدالرحمن مرادی در خطبه های این هفته نماز جمعه مردم اهل سنت کرمانشاه که در مسجد امام شافعی این شهر برگزار شد، با اشاره به آیه «ولاتحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء هند ربهم یرزقون»، اظهار داشت: شهادت مهمان عزیز نظام اسلامی و ملت قهرمان پرور ایران اسلامی توسط عدو صهیونی خائن و مکار و دشمن بشریت و مسلمین را به امت اسلامی و ملت شریف و مجاهد فلسطین و غزه و جبهه مقاومت اسلامی، حماس و دولت و نظام اسلامی و خاصتا به رهبر معظم انقلاب اسلامی تسلیت عرض می نمایم.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه تصریح کرد: شهادت چنین بزرگ مردانی نه تنها که عزم مجاهدان فی سبیل الله را سست نمی کند بلکه سبب تقویت روحیه ایمانی و صلابت و غیور شدن بر دشمنان دین خدا خواهد شد.

وی ادامه داد: ناامیدی صهیونیسم و ناتوانی آنان سبب شده که ناخواسته سند نابودی خود را امضا کنند و انتقام سخت مجاهدان فلسطین و امت اسلامی را بزودی زود نظاره گر باشند، لذا خون شهید هنیه را ما به حکم قیام امت اسلامی می دانیم.

ماموستا مرادی در ادامه سخنان خود افزود: تشییع جنازه باشکوه مردم تهران و اقامه نماز میت بر پیکر شهید اسماعیل هنیه توسط رهبر معظم انقلاب و حضور گرم مردم ایران جلوه ای از شکوه وحدت مذاهب بود که دشمنان از این وحدت واهمه دارند.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: انشاالله هلاکت عدو غاصب صهیونی و محو شدن این جرثومه فساد و سفاک زمان را بزودی شاهد خواهیم بود و ما ذلک علی الله بعزیز./1400/

ارسال نظرات