۰۵ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۴:۴۲
کد خبر: ۷۶۲۸۹
دفتر تبلیغات اسلامی در نامه ای به رهبر معظم انقلاب؛

دستگیری ریگی پیروزی غرور آمیزی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی بود

خبرگزاری رسا ـ دفتر تبلیغات اسلامی در نامه ای به مقام معظم رهبری دستگیری عبد المالک ریگی را به ایشان تبریک گفت و آن را پیروزی غرور آفرینی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان کرد.
دستگيري عبدالمالک ريگي


به گزارش خبرگزاری رسا، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، این مرکز حوزوی در نامه ای به مقام معظم رهبری دستگیری عبد المالک ریگی را به ایشان تبریک گفته و آن را پیروزی غرور آفرینی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان کرد.

متن این نامه به شرح ذیل است:

محضر مبارک حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای «مد ظله العالی»
رهبر فرزانه انقلاب اسلامی

سلام علیکم و رحمة الله و برکاته
ضمن عرض تبریک سالروز آغاز ولایت و امامت حضرت بقیه ا... الاعظم(عج) ، دستگیری عبدالمالک ریگی،
از مزدوران و سرسپردگان قسم خورده نظام اسلامی که با حمایت استکبار جهانی اقدام به حوادث تروریستی و ایجاد ناامنی در کشور می‌نمود، را خدمت حضرتعالی و خانواده­های معظم شهیدان تبریک عرض می­نمایم.
پیروزی نیروهای عزیز اطلاعاتی و عملیاتی ایران اسلامی در این عملیات غرور آفرین و در آستانه هفته وحدت حاکی از امدادهای خفیه الهی است که در طول سی سال انقلاب اسلامی همواره شامل حال ملت بزرگ ایران بوده است.
دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای علمیات های تروریستی این شرور خبیث، از تمامی دستگاه­های اطلاعاتی ، امنیتی و انتظامی مؤثر در این اقدام شجاعانه و مقتدرانه تقدیر و تشکر می­نماید.
امید است در سایه همین عنایات الهی و با رهبری حکیمانه و مدبرانه حضرتعالی و هوشمندی دستگاه­های امنیتی و هوشیاری ملت ایران، سایر توطئه‌های تفرقه افکنانه استکبار در ایجاد ناامنی و اختلاف مذهبی، همچون گذشته خنثی گردد./919/د102/ع

ارسال نظرات