۰۵ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۵:۱۷
کد خبر: ۷۶۲۹۵
فردا در مشهد؛

همایش راهبردی سینمای آرمان‌گرا در آغاز ده‍ه چهارم انقلاب برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ همایش راهبردی «سینمای آرمان گرا در آغاز ده‍ه چهارم انقلاب» ششم و هشتم اسفندماه از سوی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار می شود.
همایش راهبردی سینمای آرمان‌گرا در آغاز ده‍ه چهارم  انقلاب برگزار می‌شود
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، همایش«سینمای آرمان گرا در آغاز ده‍ه چهارم انقلاب» به همت سوی گروه مطالعات و پ‍‍‍ژوهش‌های ادبی و هنری و گروه ادب و هنر اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار می شود.

این همایش به منظور بزرگداشت قدردانی از کوشش‌های بی دریغ و هنرمندانه فیلمسازان مسلمان، شناسایی و معرفی آرمان‌های ناب اسلامی و انقلابی و فراهم ساختن زمینه‌های بروز مبانی تئوری‌پردازی و اندیشه‌پردازی دینی در گسترة تولیدات سینمایی، ششم و هشتم اسفندماه ساعت 16 در محل سالن همایش های دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار می شود .

در همایش نخست با موضوع «جستجوی مؤلفه‌های دینی در سینمای انقلاب اسلامی»، فیلم«عصر روز دهم» با حضور مجتبی راعی کارگردان، منوچهر محمدی تهیه کننه) و جواد طوسی منتقد سینما اکران و نقد خواهد شد.

همایش دوم نیز با موضوع «ارزش‌های دفاع مقدس در سینمای انقلاب اسلامی» با حضور محمد علی باشه آهنگر،کارگردان، علی آشتیانی پور تهیه کننده و رضا درستکار،منتقد برجسته سینما به اکران و نقد فیلم «بیداری رؤیاها» می پردازد./930/پ202/ص
ارسال نظرات