۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۱
کد خبر: ۷۶۳۴۲۰
پیام تبریک نماینده ولی فقیه و استاندار کرمانشاه؛

موفقیت‌ تکواندوکار کرمانشاهی، جلوه‌ای از اراده جوان ایرانی است

موفقیت‌ تکواندوکار کرمانشاهی، جلوه‌ای از اراده جوان ایرانی است
کرمانشاه ـ نماینده ولی فقیه و استاندار کرمانشاه با صدور پیام مشترکی موفقیت و افتخارآفرینی «آرین سلیمی»، تکواندوکار کرمانشاهی در رقابت های المپیک پاریس را تبریک گفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله غفوری؛ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه و همچنین استاندار با صدور پیام مشترکی موفقیت و افتخارآفرینی «آرین سلیمی»؛ تکواندوکار کرمانشاهی در رقابت های المپیک پاریس را تبریک گفتند.

در متن این پیام می خوانیم:

درخشش غرورآفرین آرین سلیمی؛ جوان برومند، مستعد و پرافتخار استان کرمانشاه در المپیک پاریس ۲۰۲۴ و کسب مدال طلا رشته تکواندو مایه مباهات، نشاط و امید مردم ایران، بویژه کرمانشاهی های عزیز و جامعه ورزشی این دیار شده است.

موفقیت‌ ارزشمند این فرزند شایسته سینه ستبر و چهره زیبای ایران اسلامی، جلوه‌ای از اراده و انگیزه مستحکم و همت و پشتکار جوانان ایران و کرمانشاه برای فتح قله‌های افتخار و اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در میادین جهانی است.

اینجانبان کسب مدال‌ طلای المپیک توسط ورزشکار غیرتمند استان را به این جوان افتخار آفرین، مردم شریف ایران استان کرمانشاه، بویژه جامعه بزرگ ورزش و خانواده محترم وی، تبریک می گوییم و سلامتی و توفیق هرچه بیشتر آرین سلیمی و همه جوانان سختکوش ایران اسلامی و دیار زاگرس سرافراز را از خداوند متعال مسالت می‌نماییم./1400/

ارسال نظرات