۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۴
کد خبر: ۷۶۳۶۰۴

دومین مجمع ملی دبیران کانون‌های طلاب هلال احمر در شهر مشهد برگزار شد

دومین مجمع ملی دبیران کانون‌های طلاب هلال احمر در شهر مشهد برگزار شد
با توجه به تأثیر معنوی و فرهنگی هیأت و ارتباط روحانی با اهل‌بیت علیهم‌السلام در رشد و تعمیق فضای اجتماعی و فرهنگی جامعه، ساماندهی و تقویت هیئات حضرت علی اکبر علیه السلام در استان‌ها نیز مورد توجه قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام یونس بختی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان جوانان هلال احمر با اعلام این خبر افزود: در این برنامه سه روزه که به همت دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جوانان هلال احمر اجرا شد، بیش از ۵۰ نفر از طلاب خانم و آقا از سرتاسر کشور حضور داشتند.

وی در ادامه به تشریح اهداف برگزاری این مجمع در ۴ محور پرداخت و اظهار داشت: پیگیری نشست‌های هم اندیشی با دبیران استانی، توانمندسازی دبیران کانون‌های طلاب، ساماندهی هیئت جوانان حضرت علی اکبر علیه السلام و برگزاری انتخابات کشوری کانون‌های طلاب، ۴ مولفه اساسی این برنامه می‌باشد.

حجت‌الاسلام بختی با اشاره به اهمیت مشورت و نظرخواهی در فعالیت‌های گروهی، بر ضرورت توجه به نیازهای برخواسته از زیست بوم هر منطقه تصریح کرد و افزود: از آنجایی که دبیران مجمع، نقش حلقه‌های میانی و بازوان اجرایی در فعالیت‌های کانون طلاب در سراسر کشور را دارند، توجه به توانمندی علمی و مهارتی آنها امری مهم تلقی می‌شود. به همین منظور جلسات آموزشی با حضور اساتید برجسته کشوری برای طلاب تدارک دیده شد.

وی گفت: با توجه به تأثیر معنوی و فرهنگی هیأت و ارتباط روحانی با اهل‌بیت علیهم‌السلام در رشد و تعمیق فضای اجتماعی و فرهنگی جامعه، ساماندهی و تقویت هیئات حضرت علی اکبر علیه السلام در استان‌ها نیز مورد توجه قرار گرفت.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان جوانان هلال احمر ادامه داد: انتخابات کانون‌های طلاب با نشست‌های تبلیغاتی، ارائه گزارشی از عملکردها و تبیین برنامه‌ها ادامه یافت و در نهایت ۵ نماینده از بانوان طلبه و ۵ نماینده نیز از طلاب برادر، با انتخاب دبیران برگزیده شدند.

گفتی است، در اختتامیه این مراسم، آیت الله معزی نماینده ولی‌فقیه در سازمان هلال احمر و حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی المدنی ریاست سازمان جوانان نیز حضور داشتند.

ارسال نظرات