۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۳
کد خبر: ۷۶۴۱۹۶
حجت الاسلام سعیدی مطرح کرد؛

اهمیت و تأثیرگذاری حضور مبلغان در راهپیمایی اربعین

اهمیت و تأثیرگذاری حضور مبلغان در راهپیمایی اربعین
حجت الاسلام سعیدی با بیان این که اربعین، فرصتی بزرگ برای بازخوانی عاشورا است، حضور مبلغان در عرصه اربعین در عتبات را بسیار مهم و تاثیرگذار عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سعیدی نماینده طلاب و فضلای سبزوار ضمن قدردانی و تشکر از دست اندرکاران امر تبلیغ در اربعین افزود: همچنان تبلیغ مشق اصلی حوزویان است که برهمه امور اولویت دارد.

وی با بیان این که اربعین، فرصتی بزرگ برای بازخوانی عاشورا است، حضور مبلغان در عرصه اربعین در عتبات را بسیار مهم و تاثیرگذار عنوان کرد.

نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب گفت: حضور میدانی مبلغان درراهپیمایی اربعین جلوه خاص به این اجتماع بی نظیر بخشیده بود.

حجت الاسلام سعیدی ابراز کرد: کاروان های تبلیغی گام به گام سهم بسزایی در جلوه معنوی مسیر کربلا را به خود اختصاص داده اند و این همان جهاد تبلیغ و عمل حوزویان در انجام رسالت اصلی خویش است.

وی افزود: باید یزید زمان و شمر زمان را شناخت و این برعهده ترویج فرهنگ عاشوراست و پیام اربعین این است که مردم درپای اصل دین و فرمان معصومین(ع) سر از پای نمی شناسند.

نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب اظهار داشت: نمایندگان طلاب با حضورشان در راهپیمایی اربعین عملا اهمیت تبلیع را یادآور شدند و پیشنهاد می کنم که سال آینده حضور مبلغان و اسقرار آنان در مواکب چه درایران و چه در عراق با ستاد مشترکی ازحوزه نجف و قم صورت گیرد.

ارسال نظرات