۰۶ اسفند ۱۳۸۸ - ۰۰:۰۳
کد خبر: ۷۶۴۵۲
مدیر اجرایی انتشارات حوزه‌های علمیه خواهران:

طرح تجهیز کتابخانه‌های مدارس علمیه خواهران کشور آغاز شد

خبرگزاری رسا ـ مدیر اجرایی انتشارات مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران از اجرای مرحله اول طرح تجهیز کتابخانه‌های مدارس علمیه خواهران کشور خبر داد.
کتاب و کتابخانه
به گزارش خبرگزاری رسا، احمد شایانفر، مدیر اجرایی انتشارات مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران اظهار داشت: در مرحله اول این طرح که با مشارکت مرکز خدمات حوزه علمیه قم صورت گرفته است، 7.5 میلیارد ریال کتاب تهیه و در اختیار مدارس علمیه خواهران سراسر کشور ارسال شده است.

وی با اشاره به اینکه طرح تجهیز کتابخانه‌های مدارس علمیه خواهران یک طرح سه‌ساله به منظور تجهیز کتابخانه‌های این مدارس است، تصریح کرد: در اجرای این طرح کتابخانه‌های مدارس علمیه خواهران به میزان سه میلیارد ریال تجهیز می‌شوند.

مدیر اجرایی انتشارات مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران گفت: این طرح در راستای جامه عمل پوشاندن به پیام مدیر حوزه‌های علمیه خواهران به مناسبت آغاز سال تحصیلی حوزه‌های علمیه خواهران به اجرا درمی‌آید.

وی در قسمت دیگری از سخنان خود آمادگی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران را برای جلب مشارکت ناشران در تجهیز کتابخانه‌های مدارس علمیه خواهران کشور اعلام و تصریح کرد: مذاکراتی با برخی از ناشران در این زمینه صورت گرفته است و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران آماده است تا با مشارکت ناشران کتب مورد نیاز را به قیمت تمام‌شده خریداری کند و در اختیار مدارس علمیه خواهران قرار دهد.

شایانفر اضافه کرد: با اجرای این طرح ناشران، خیرین و فرهنگ‌‌دوستان می‌توانند نقش خود را در این زمینه ایفا کنند و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران را در راستای رسیدن به اهداف خود یاری کنند.

وی افزود: علاقه‌مندان به منظور کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانند با شماره تلفن 2144400-0251 دفتر انتشارات مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران تماس حاصل نمایند./917/د102/ص
ارسال نظرات