۱۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۲
کد خبر: ۷۶۴۵۹۰
سرلشکر سلامی:

خدمت به زائران امام رضا افتخار سپاه است

خدمت به زائران امام رضا افتخار سپاه است
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این که خدمت به زائران امام رضا علیه السلام یک افتخار بزرگ برای همه ماست، گفت: تلاش می‌کنیم آن‌طور که شایسته مردم، زائرین عزیز، مومنین و محبین اهل بیت (ع) است از همه امکانات سپاه استفاده کنیم.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، سرلشکر پاسدار حسین سلامی امروز دوشنبه در حاشیه بازدید از مسیر جاده قدیم مشهد به نیشابور و محل استقرار موکب های خدمت رسان به زائرین پیاده حرم رضوی اظهار کرد: الحمدلله در بازدید از مسیر همه مواکب برقرار بود و مردم نیز در آرامش در حال پیاده روی به سمت حرم امام رضا (ع) بودند.

وی افزود: یک چرخه کاملی از خدمت رسانی ایجاد شده و خدماتی مانند آب رسانی، تغذیه، استراحت و اسکان و همه شرایطی که باید مهیا شود که یک زائر بتواند مسیر طولانی را طی کند و انشاءالله به مقصد و هدف معنوی خودش برسد، مهیا شده است.

وی تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همانطور که در ایام اربعین حسینی، در ایران و عراق همه امکانات و توان خودش را از قبیل ترابری، بیمارستان صحرایی، خدمات تغدیه، اسکان و امنیت و... به کار گرفت، در شهادت ثامن الحجج نیز، سپاه امام رضا (ع) در استان خراسان رضوی و سپاه دیگر استان ها مشغول خدمت به زائرین هستند.

سرلشکر سلامی با بیان این که همه امکانات سپاه متعلق به این مردم و برای رفاه حال آن هاست، گفت: ما از هیچ کمکی مضایقه نمی‌کنیم. علاقمند هستیم که مردم از تسهیلات سپاه به مفهوم واقعی استفاده کنند. الحمدلله همه فرماندهان ما در اینجا، هم فرمانده محترم سپاه امام‌ رضا (ع) و هم دیگر نواحی مختلف و بچه‌های سپاه و بسیج مشغول کمک به زائرین حضرت ثامن الحجج (ع) هستند.

فرمانده سپاه خاطرنشان کرد: این یک افتخار بزرگ برای همه ما در سپاه است که بتوانیم در خدمت به زائران امام رضا علیه السلام قدمی برداریم. تلاش می‌کنیم آن‌طور که شایسته مردم عزیز و زائرین عزیز، مومنین و محبین اهل بیت علیه السلام است از همه امکانات سپاه استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: مهم این است که همه مردم در این عزای بزرگ شریک هستند و هر کسی در هر موقعیتی که هست هر قدمی را یک افتخار معنوی بزرگ و ذخیره‌ای برای آخرت می داند. از همه عزیزان التماس دعا داریم و امیدواریم که بتوانیم همه خادم باشیم و هم برای امنیت زائران حداکثر تلاش انجام دهیم.

ارسال نظرات