۱۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۷۶۴۸۰۴
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان:

خدمت به جامعه ایثارگر و رفع مشکلات آنان واجب شرعی است

خدمت به جامعه ایثارگر و رفع مشکلات آنان واجب شرعی است
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت: تلاش در جهت خدمت به جامعه ایثارگر و رفع مشکلات آنان با همدلی، همراهی و همکاری باید در میسر که واجب شرعی است قدم برداریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام هبت اله هاشمی، امروز در جلسه‌ای در خصوص برنامه عملیاتی با تبریک حلول ماه ربیع الاول و قدردانی از زحمات کارکنان بنیاد در تشکیل موکب‌ها، خدمت‌رسانی به زائرین و همچنین پشتیبانی از این موکب‌ها اظهار داشت: باید در جهت خدمت به جامعه ایثارگر و رفع مشکلات آنان با همدلی، همراهی و همکاری که واجب شرعی است، قدم برداریم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان افزود: در بحث جذب تسهیلات، حدود ۱۲۰ درصد جذب تسهیلات ایثارگری انجام شده است و زحمات همکاران جای قدردانی و تشکر دارد.

وی با اشاره به اینکه در بحث واحد پذیرش نیز اقدامات خوبی انجام شده است، گفت: مشکلات در حوزه جذب در حال برطرف شدن است.

حجت الاسلام هاشمی به شناسنامه دار شدن گلزار شهدای استان اشاره کرد و عنوان داشت: این موضوع نیز برای همیشه ساماندهی شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در بحث بودجه و توزیع اعتبارات روند به خوبی پیش می رود و همچنین در بحث مسکن تبصره خاص به صورت صدرصد اقدامات انجام شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان به برگزاری یادواره و جشنواره های ورزشی پیش‌رو اشاره کرد و گفت: برگزاری این مراسمات در روزها و ماه های آینده نه تنها استان لرستان بلکه کل کشور ثمره آن را خواهند دید.

وی ادامه داد: در طول این مدت تعداد پرونده های قضایی در حال کم شدن هستند و بیشتر شکایات با مشاوره برطرف می شوند.

حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه همه ما در خدمت به جامعه ایثارگر باید به وظیفه خود به نحواحسن عمل کنیم، بیان کرد: در انجام وظیفه و خدمت به جامعه هدف باید به حق الناس توجه ویژه شود.

وی در ادامه تاکید کرد: پیگیری های لازم برای سنگ فرش گلزار شهدا باید به صورت جدی و در کمترین زمان ممکن انجام شود.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات