۰۷ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۶:۱۳
کد خبر: ۷۶۴۹۱
امام جمعه اردبیل:

شعار مبارزه با تروریسم در غرب یک دروغ بزرگ است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان اردبیل شعار مبارزه با تروریسم، احیای حقوق بشر و مبارزه با سلاح‌های هسته‌ای در غرب را یک دروغ بزرگ دانست.
امام جمعه اردبيل


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت ‌الاسلام‌ و المسلمین سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان اردبیل، امروز در خطبه‌های نماز جمعه اظهار داشت: دستگیری عبدالمالک ریگی و اعترافات این شرور شرق کشور نشان داد که استکبار جهانی در پشت پرده حوادث ضدبشری جوامع قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: شعار مبارزه با تروریسم، احیای حقوق بشر و مبارزه با سلاح‌های هسته‌ای در غرب یک دروغ بزرگ است؛ چون ریگی تحت حمایت کامل آمریکا، انگلیس و دیگر ایادی غرب بود.

وی ادامه داد: کشته و زخمی شدن بسیاری از کودکان و زنان بی گناه از سوی این شرور تنها گوشه ای از جنایات ‌است که با حمایت اطلاعاتی آمریکا و اسرائیل غاصب در منطقه صورت گرفته است.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به بخشی از اعترافات ریگی پس از دستگیری تصریح کرد: اطلاعات نشان می دهد که همواره یک مشاور انگلیسی همراه ریگی بوده و این کشور تمام امکانات و تجهیزات خود را اعم از سخت ‌افزاری و نرم‌افزاری برای او فراهم می کرد.

وی با بیان این‌که غرب دل‌نگران دستگیری ریگی است، ابراز داشت: این شرور بعد از دستگیری در اولین افشاگری خود همدستی و همکاری سازمان جاسوسی آمریکا را برملا کرد.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اجلاس اخیر مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: مجلس خبرگان در هر اجلاسی دو موضوع توان رهبری در اداره امور و شرایط رهبری را بررسی می‌کند و در این زمینه کمیسیون تحقیق در مجلس خبرگان به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

حجت الاسلام و المسلمین عاملی با اشاره به تأکید نمایندگان مردم در مجلس خبرگان بر مدیریت مهم رهبری در تحولات کشور افزود: در حوادث اخیر حسن مدیریت مقام معظم رهبری و بصیرت آن رهبر فرزانه به عینه مشهود بود و خبرگان رهبری نیز بر این مسأله تأکید کردند./935/پ202/س

ارسال نظرات