۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۵
کد خبر: ۷۶۵۸۴۵

پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس خوزستان تجليل شدند

پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس خوزستان تجليل شدند
همزمان با هفته دفاع مقدس آیین تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس استان خوزستان برگزار شد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، همزمان با سراسر کشور، با حضور جمعی از مسئولان، فرماندهان نیرو‌های مسلح، ایثارگران و خانواده‌های معظم شاهد آیین تجلیل از پیشکسوتان سال‌های حماسه و ایثار امروز در گیت بوستان اهواز برگزار شد.

در این برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، همچنین امیر حمزه بیدادی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد آجا در جنوب غرب کشور، سردار مراد حاجتی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، سردار احمد خادم  فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه و برادر شهیدان ابوالقاسم و محمود خادم سیدالشهدا حضور داشتند.

همچنین سید محمود میرفیضی فرمانده نیروی انتظامی خوزستان، سید احمد موالی‌زاده فرماندار اهواز و ولی‌الله حیاتی معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان نیز در این آیین شرکت کردند.

سردار عبدالرضا مراد حاجتی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در این آیین با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: ۳۱ شهریورماه سال ۱۳۵۹ صدام با چراغ‌سبزی که از آمریکا گرفت به‌سوی کشور ما حمله کرد، اما با مقاومت و پایداری ملت ایران با شکست روبه‌رو شد.

 وی در ادامه بیان کرد: فرزندان ملت ایران با رشادت و از خودگذشتگی کاری بزرگ و ماندگار در دفاع مقدس کردند و امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار و عزتمندی قرار دارد.

مدیرکل  بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان تصریح کرد: ما وظیفه داریم به کسانی که جان خود را هدیه برای کشور فدا می‌کنند خدمت کنیم.

در این برنامه از مادر شهید رضا شعیبی و مادر شهید سینا آقاجری از شهدای رژه 31 شهریور سال 1397 اهواز تجلیل شد.

همچنین مادر شهید علی افلاطون‌زاده، مادر شهید عقیلی، مادر شهید مسعود قبادی و مادر شهید پرویز زلقی نیز مورد تجلیل قرار گرفتند.

همچنین چند همسر شهید و همسر و خواهر جانبازان نیز از سوی مسئولان تجلیل شدند.

تجلیل از چند جانباز دوران هشت سال دفاع مقدس نیز از دیگر بخش‌های این برنامه بود.

ارسال نظرات