۰۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۷
کد خبر: ۷۶۵۹۳۱
به مناسبت هفته دفاع مقدس صورت گرفت؛

حضور مدیرعامل و جمعی از مسئولان خبرگزاری رسا در منزل شهید صداقت

حضور مدیرعامل و جمعی از مسئولان خبرگزاری رسا در منزل شهید صداقت
مدیرعامل و جمعی از مسئولان خبرگزاری رسا با حضور در منزل پدری شهید محسن صداقت، با خانواده این شهید مدافع حرم دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمدمهدی محققی، مدیرعامل و جمعی از مسئولان خبرگزاری رسا پیش از ظهر امروز با حضور در منزل پدر شهید محسن صداقت نیا از شهدای حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در 13 فروردین سال جاری، با خانواده این شهید دیدار کردند.

حجت الاسلام صداقت نیا، پدر سرهنگ دوم شهید محسن صداقت، با بیان اینکه تا پیش از شهادت درجه و مسئولیت پسرش را نمی دانسته است، گفت: حتی از حضورش در سوریه چندان خبر نداشتیم و پیش از سفر خود به ما گفته بود که به مأموریتی در داخل کشور رفته است اما خبر شهادتش در سوریه را برای ما آوردند.

گفتنی است، سرهنگ دوم پاسدار شهید محسن صداقت نیا سیزدهم فروردین ماه 1403 در حمله متجاوزانه رژیم صهیونیستی به سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق به شهادت رسید.

در پی شهادت این پاسداران که در یک محیط دیپلماتیک و امن صورت گرفت عملیات وعده صادق انجام گرفت.

پیکر پاک شهید محسن صداقت نیا پس از وداع باشکوه مردم قم در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس پس از اقامه نماز توسط آیت الله حسینی بوشهری در حرم حضرت معصومه(س) به خاک سپرده شد.

شهید صداقت چهار فرزند شامل سه پسر و یک دختر دارد. فرزند چهارم شهید پس از شهادتش به دنیا آمده و اذان و اقامه اش را نیز رهبر معظم انقلاب در گوش این دختر خوانده اند. طبق وصیت شهید صداقت، این دختر زینب نام گرفته است. 

 

ارسال نظرات