۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۴
کد خبر: ۷۶۶۱۰۰

پیام های تسلیت نهادهای حوزوی در پی شهادت سید مقاومت

پیام های تسلیت نهادهای حوزوی در پی شهادت سید مقاومت
شخصیت‌ها و نهاد‌های دینی و حوزوی در پی شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و جنایت تروریستی رژیم صهیونیستی در حمله به بیرون پیام‌های تسلیت صادر کردند.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، شخصیت‌ها و نهاد‌های دینی و حوزوی در پی شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و جنایت تروریستی رژیم صهیونیستی در حمله به بیرون پیام‌های تسلیت صادر کردند.

 

 

 

 

تصاویر / دیدار جمعی از متولیان موقوفات حوزوی با آیت الله اعرافی

دعوت آیت الله اعرافی از امت اسلامی برای جهاد و انتقام خون سید مقاومت / اعلام عزای عمومی در حوزه‌های علمیه

آیت الله اعرافی در بیانیه ای آورده است: خداوند متعال دروازه های شهادت را به روی بندگان خاص خود گشوده است. پیامبر اعظم (ص) و پیشوایان پاک (ع) و سرور شهیدان، امام حسین (ع) ما را به بارگاه جهاد و شهادت فراخوانده اند و در عصر ما امام خمینی(ره) این مشعل را روشن و این پرچم را برافراشت و در پرتو آن راه استقلال و آزادی و رهایی و بیداری را به مسلمانان و مستضعفان جهان نشان داد و با گفتمان نوین انقلاب اسلامی معادلات جهان را تغییر داد و داغ شکست را بر دل مستکبران و صهیونیست ها نشاند. روحانیت اسلام نیز با شهادت مأنوس و همواره از شهادت در راه خدا و خدمت به مردم و مسلمانان استقبال کرده است.

اکنون ما هستیم و داغ جانسوز شهادت علامه مجاهد و فرمانده رشید حزب الله لبنان و مقاومت اسلامی حضرت حجت الاسلام و المسلمین آقای سید حسن نصرالله(اعلی الله مقامه)، این شخصیت بزرگوار یگانه روزگار و تغییر دهنده معادلات منطقه و فرماندهی راهبردی بود. آن عزیز مظهر فضائل اخلاقی و نماد عزت‌ عربی و اسلامی و بهره مند از حکمت و عقلانیت و برخوردار از عقل راهبردی و شجاعت میدانی و جاذبه معنوی و سیاسی بود. او توانست گفتمان نجات‌بخش انقلاب اسلامی و راه نورانی امام راحل (قدس سره) و امام خامنه‌ای(مدظله العالی) و امام موسی صدر و شهدای حزب الله را در لبنان و فلسطین و جهان اسلام امتداد بخشد و لبنان مظلوم و با سابقه تاریخی و تمدنی را زنده سازد و آن را محور معادلات منطقه قرار دهد. وجود نازنین او جاذبه ای نیرومند داشت و مغناطیس آن در جهان شعاع گسترده ای داشت و همزمان چهره نافذ و فریاد رسا و رهبری مقتدرانه او لرزه بر کاخ مستکبران و صهیونیست ها می افکند.

به یاری خداوند قادر عزیز متعال شهادت ایشان و شهید اسماعیل هنیه و دیگر فرماندهان شهید حزب‌الله و حماس و خیل عظیم کودکان و زنان و مردان فلسطین و لبنان و عالمان دینی شهید، آغاز طوفان های انقلابی خواهد شد و آتشفشان های خشم امت اسلام زبانه خواهد کشید و طومار غاصبان و ستمگران درهم خواهد پیچید.

این جنایت کم نظیر و درندگی وحشیانه رژیم صهیونیستی در غزه و ضاحیه برآمده از استیصال و درماندگی این کیان غاصب و نتیجه پشتیبانی آمریکا و سکوت دولت های منطقه و وادادگی مجامع بین‌المللی و زبونی حکام وابسته و غفلت های جهان اسلام بود و به فضل الهی رسواگر ستم پیشگان و نوید بخش پیروزیهای بزرگ خواهد بود.

شهادت ایشان و شهید سردار پاسدار نیلفروشان و همه شهدای اخیر را به حضرت ولی عصر(عج)، حوزه های علمیه قم و نجف و سراسر جهان، امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، مراجع عظام تقلید(دامت برکاتهم)، محور مقاومت در سراسر منطقه، ملت های فلسطین و لبنان و یمن و عراق و دیگر کشورها، امت اسلامی و عربی، ملت رشید ایران، حزب الله رشید، بازماندگان محترم شهدای مقاومت و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بویژه بیت شهادت و شرف نصرالله تسلیت و تعزیت و تبریک میگویم.

علمای اعلام و حوزه های علمیه و همه نهادهای عالی حوزوی همچنان بر عهد و پیمان الهی استوار و در کنار مردم عزیز لبنان و فلسطین و حزب‌الله و مقاومت اسلامی خواهند بود و همه ملت‌ها و دولت ها را به انتقام و جهاد فرا می خوانند. بی گمان خشم الهی و امت اسلام و سپاه محمد (صلی الله علیه و آله)، صهیونیست ها و مستکبران پشتیبان آن را نابود خواهد کرد. باذن الله و عونه.

بدین مناسبت از سوی جامعه مدرسین، شورای عالی، مدیریت حوزه های علمیه و نهادهای عالی حوزوی از روز یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ به مدت سه روز در حوزه های علمیه سراسر کشور و حوزه قم عزای عمومی و تعطیلی درس ها اعلام و اجتماع عظیم حوزویان و مردم شریف قم برگزار خواهد شد.

م/ پیام های تسلیت نهادهای حوزوی در پی شهادت سید مقاومت

پیام تسلیت انجمن تاریخ پژوهان حوزه علمیه قم 

بسم الله الرحمن الرحیم 

مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبديلًا

سید مقاومت لبنان، مجاهد فی سبیل الله، عالم وارسته، سیدحسن نصرالله، پاداش عمری مجاهدت را از خدای خویش دریافت کرد و به خیل یاران شهیدش شتافت.

 بی شک راه سیدالشهدای مقاومت لبنان در هدایت و پیروزی نهایی بر رژیم غاصب صهیونیستی با قدرت دوچندان ادامه خواهد یافت و بر توان و قدرت همه مبارزان جبهه مقاومت خواهد افزود و رزمندگان جبهه مقاومت را در مسیر آزادی قدس شریف و رهایی منطقه از لوث ‌وجود اسرائیل خونخوار، مصمم‌تر از گذشته خواهد ساخت. 

فقدان این شهید راه قدس اگرچه ثلمه‌ای برای جهان اسلام، محور مقاومت و مستضعفان عالم به شمار می‌آید اما به اراده الهی شهادتش مایه خیر و برکت و بیداری گسترده در جهان شده و این خسارت به فضل خداوند جبران خواهد شد.

شهادت این مجاهد خستگی‌ناپذیر را خدمت امام زمان(عجل الله تعالی فرجه)، رهبر عزیز امت اسلامی حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی)، مراجع عظام، حوزه چ‌های علمیه؛ مسلمانان و آزادیخواهان جهان، جبهه مقاومت و ملت مقاوم لبنان به ويژه حزب‌الله سرافراز تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم.

الا ان حزب الله هم الغالبون
انجمن تاریخ‌ پژوهان حوزه علمیه قم

پیام تسلیت مدیر حوزه‌ خواهران در پی شهادت دبیرکل حزب الله لبنان
 
پیام تسلیت مدیر حوزه‌ خواهران در پی شهادت دبیرکل حزب الله لبنان
 
اینجانب با تضرع و التجاء به درگاه خدای علیم و قدیر، شهادت بزرگمرد جهاد در برابر ظالمان، رهبر متفکر و دانشمند حزب الله، یاور مظلومان و عصاره ی جوانمردان عصر، شهید عزیز سید حسن نصر الله را به محضر رهبر گرانقدر انقلاب، امت اسلامی و جبهه مقتدر مقاومت تسلیت و تعزیت عرض می نمایم. سلسله جنایت‌های رژیم سفاک صهیونیستی به اوج خود رسید تا فرزند مکتب حسینی و قهرمان جبهه مقاومت، مظلومانه به شهادت رسید.
 
"شهادت"، شایسته ترین پاداش برای بزرگ‌مردی بود که سال‌ها مجاهدت صادقانه در راه قدس، او را در بستر عافیت طلبی قرار نداد و تا آخرین لحظات عمر برای رسیدن به آرمان خویش تلاشی خالصانه داشت. امروز اسرائیل کودک کش و جنایتکار با این اقدام دیوانه وار و وحشیانه، دروازه های جهنم و تباهی را به سوی خود بیش از ‌گذشته گشود و بر فراز پرتگاه زباله دان تاریخ نزدیک تر شد.
 
سید حسن نصرالله با خلوص نیت و اندیشه‌های ظلم ستیزانه، ظفرمندی‌های ماندگاری را برای جبهه عظیم مقاومت به ارمغان آورد و همواره در مبارزاتی سخت و نفسگیر با شجاعت، شرافت و اقتدار در رویارویی با جنایتکاران و غاصبان صهیونیستی از حقوق مسلمانان و جبهه‌ی مقاومت دفاع می‌کرد.
 
به یقین جوانان غیرتمند و آزادی‌خواه با حضور در مسیر این سید، جبهه مقاومت و همراهان شهیدشان، راه ارزشمندشان را ادامه خواهند داد. در پایان مراتب تسلیت و تعزیت را به حضرت ولیعصر (عج)، حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای ولی امر مسلمین جهان، جبهه مقاومت، به ملت سرافراز لبنان و به خاندان و بازماندگان شهید عالی مقام سید حسن نصرالله تسلیت عرض می‌ نمایم و از خداوند متعال، علوّ درجات آن رهبر شجاع و عالم مبارز را مسألت دارم.
 
مجتبی فاضل
مدیر مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران
م/ پیام های تسلیت نهادهای حوزوی در پی شهادت سید مقاومت

بیانیه تیپ مستقل ۸۳ روحانیون رزمی تبلیغی امام جعفر صادق عليه‌السلام

شهادت فخر اولیاء الهی است و لباسی است زیبا که فقط بر قامت عاشقان استوار آید، شهادت حجت الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله دبیر کل شهید حزب الله لبنان یک بار دیگر این سخن ماندگار سیدالشهدای انقلاب اسلامی، شهید مظلوم آیت‌الله دکتر بهشتی را به یاد آورد که «سرنوشت مقلدان خمینی(ره) چیزی جز شهادت نیست»؛ و مگر غیر از این است که مقلدان خمینی کبیر، به تقلید در فروع بسنده نکرده‌اند و پیمودن راه و مرام ماندگار بت‌شکن زمان را که شوریدن بر ظالم و همدردی با مظلوم در همه جای عالم است، وجهه همت خود قرار داده‌اند؟ و چه زیبا و با عظمت است که این دلدادگی برای جهاد، در دفاع از مظلومین غزه که از برادران اهل تسنن می باشند خود را نشان می‌دهد و در کشاکش هزیمت این جلوه‌های جاهلیت و درنده خو، به دست اشقی الاشقیا، یعنی صهیونیست‌های کودک‌کش به شهادت می‌رسند.

بار دیگر استکبار جهانی و ایادی آن، چهره شقی و جنایتکارانه خود را نمایان نمود و سید عزیز مقاومت و یکی از بهترین بندگان صالح خدا را به شهادت رساند. 
امروز اگرچه تمام ملت‌های آزادی‌خواه و‌ جبهه مقاومت در سراسر دنیا داغدار شهادت این مجاهد کبیر هستند، اما شجره طیبه مقاومت و مبارزه با استکبار جهانی در سایه خون این شهید مستحکم‌ تر می‌شود و مسیر این سید عزیز با قوت توسط تربیت یافتگان مکتب شهادت ادامه خواهد یافت.

بدون تردید خون به ناحق ریخته این‌ شهید مظلوم به سرعت اثر خواهد کرد و دست انتقام الهی گریبان مستکبرین عالم و در راس آن ها رژیم غاصب صهیونیستی را خواهد گرفت. صهیونیستهای خونخوار و جنایتکار بدانند که خون مطهر شهیدانی همچون سید حسن نصرالله صدها مجاهد کبیر می‌آفریند و مقاومت در برابر ظلم و فساد و طغیان را دوچندان میکند. 

تیپ مستقل ۸۳ روحانیون رزمی تبلیغی امام جعفر صادق علیه السلام ضمن تسلیت به ساحت حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و رهبر معظم انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت، انزجار خود را از اقدامات ددمنشانه و سبوعانه رژیم جعلی و خونخوار اسرائیل اعلام داشته و بار دیگر بیعت مستحکم خود را بر تبعیت محض از ولی امر مسلمین جهان تا نابودی این رژیم درنده‌خو و آزادسازی قدس شریف اعلام می‌دارد.

پیام تسلیت رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در پی شهادت سیدحسن نصرالله
 
پیام تسلیت رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در پی شهادت سیدحسن نصرالله

بسم‌حق

انا لله و انا الیه راجعون

اشهد انّک جاهدت فی اللَّه حقّ جهاده و عملت بکتابه و اتّبعت سنن نبیه صلی اللَّه علیه و آله

خبر شهادت سید مقاومت، عبد صالح، رهبر مبارز، شجاع و دوراندیش حزب الله و شاگرد حقیقی امام خمینی(رضوان الله تعالی علیه) و امام خامنه‌ای(حفظ الله تعالی)؛ جناب حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حسن نصرالله، موجی از اندوه را در قلب دل‌دادگان مقاومت فرود آورد. هرچند مقاومت و جهاد در اندیشه اسلامی قائم به افراد نیست، اما فقدان چنین شخصیت ارزش‌مند و بی‌نظیری، جبران ناپذیر است.

 این اقدام تروریستیِ خون‌بار که به دست جنایتکار صهیونیست غاصب و با پشتیبانی دولت مستکبر آمریکا به اجرا درآمد، نشان داد که رژیم اشغال‌گر از انسانیت بی‌بهره است چراکه با پشت سر گذاشتن مراتب پستی و ذلت، ماهیتِ وحشی و متعفن‌اش برای دنیا عیان شد. لذا تحقق آرمان آزادی قدس و ازاله این غده سرطانی، با معطلِ سازمان ملل یا کشورهای دیگر ماندن به‌دست نمی‌آید. بار دیگر اثبات شد که راه نجات فقط در مقاومت، مجاهدت و همبستگی است و حالا دیگر هیچ هدفی جز نابودی کامل این رژیم منحوس نمی‌تواند خون‌بهایی برای شهادت عزیزان‌مان باشد.

سید عزیز مقاومت، این نصر عرب و اسلام، با زیست ‌شهادت‌گونه، ندای سید و سالار شهیدان را لبیک گفت و سال‌ها در معرکه مجاهدت ایستادگی کرد و در این راه از خانواده و جان شریف خود نیز گذشت؛ همانطور که صدای رثایش در گوش جان ما ماندگار شد که «هذا یَعنی لَبّیکَ یا حُسَین...».

این محبوبِ فقید با شهادت‌ش نشان داد که آزادی قدس شریف به مجاهدان شهادت‌طلب با روحی بزرگ نیاز دارد و بی‌تردید شهادت‌ش، تأثیری شگرف و عاملیتی قوی‌تر بر تقویت مسیر مقاومت خواهد داشت. حقیقتاً باید گفت که روحانیت شیعی به داشتن الگویی مجاهد همچون این شهید عزیز به خود می‌بالد. 

دولت و مردم ایران اسلامی، هم‌چون گذشته و راسخ‌تر از همیشه پشتیبان مردم صبور و فداکار لبنان و مردم مظلوم و مقاوم فلسطین خواهند بود،

به محضر نورانی حضرت ولی‌عصر(عج) و خدمت رهبر حکیم انقلاب صمیمانه تبریک و تسلیت عرض می‌کنم و برای‌ امام مقاومت و رهبر عزیزمان صبر، سلامتی و طول عمر با عزت مسئلت دارم. همچنین به همه حامیان مقاومت و به ملت قهرمان و فداکار لبنان و به خانواده و اعضای جنبش حزب الله تبریک و تسلیت عرض می‌کنم. 

او باید به عنوان قهرمان و نماد مبارزه با اسرائیل غاصب و جنایتکار، معرفی و تبلیغ شود. از دل و جان و معتقد می‌گوییم که حزب‌الله زنده است و خون شهدای مقاومت بی‌ثمر نخواهد ماند. 

فإنّ حزب الله هم الغالبون

پیام تسلیت رئیس دفتر تبلیغات اسلامی در پی شهادت سید حسن نصرالله

بسم الله الرحمن الرحیم
«مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبديلًا» (سوره احزاب/ آیه ۳۳).

بزرگمرد جهاد و شهادت و اسوه و سردار بی‌بدیل محور مقاومت در برابر صهیونیسم پلید و کودک کش، به قافله شهدا پیوست و مزد یک عمر اخلاص و بندگی و پاک بازی در راه خدا را با عطیه الهی شهادت دریافت کرد. طوبی له و حسن مآب.
اینجانب با اندوه فراوان، مصيبت فقدان سردار رشید جهان اسلام را به امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف، رهبر انقلاب اسلامی حفظه الله تعالی و مراجع عظام تقلید و امت اسلامی و خیل عاشقان سید مقاومت و ملت مظلوم و رنجدیده لبنان تسلیت عرض می‌کنم. 
قلوب پردرد و دیدگان اشکبار مؤمنان و مظلومان امت اسلامی در این مصیبت بزرگ، جز تحقق وعده‌ نصرت الهی را انتظار نمی‌کشد.
صهیونیست‌های منحط و جنایتکار بدانند همچنان که هلهله و سرمستی قاتلان شهدای کربلا اسارت آل الله، جز نکبت و ذلت و ننگ ابدی برای آنان به ارمغان نیاورد، این قهقهه رذیلانه در به شهادت رساندن بهترین بندگان این امت، جز فنا و تباهی و نابودی عاجل برای آنان دستاورد دیگری نخواهد داشت.

احمد واعظی
 رئيس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم

پیام تسلیت جامعه المصطفی در پی شهادت دبیرکل حزب الله لبنان

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِّنَ المُؤمِنِينَ رِجَالࣱ صَدَقُواْ مَا عَٰهَدُوا اللَّهَ عَلَيه فَمِنهُم مَّن قَضَىٰ نَحبَهُ وَ مِنهُم مَّن يَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُواْ تَبدِيلا
سوره احزاب، آيه ۲۳

خبر جانسوز شهادت پیشوای شجاع و مومن، مجاهد صالح و بصیر، سید مقاومت سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان، قلب همه آزادگان و عدالت خواهان به ویژه دلدادگان جبهه مقاومت را جریحه دار ساخت.

مجاهد خستگی ناپذیری که عمر شریف خود را در راه اعتلای مقاومت اسلامی، مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی و پشتیبانی از مردم مظلوم فلسطین مصروف داشت و پس از سال‌ها مبارزه، به آرزوی دیرینه خود رسید و به سوی یاران شهید خود شتافت.

محور مقاومت از روز نخست تا کنون هزینه‌های فراوانی را در راه آزادی قدس شریف و بیرون راندن اشغالگران منحوس از منطقه پرداخت نموده است؛ اما این ضایعه‌های تلخ، نه تنها موجب توقف مجاهدان راه خدا نخواهد شد، بلکه با استعانت از خدای متعال و در نتیجه خون شهدای مقاومت، راه این فرماندهان بزرگ با سرعت بیشتری تا آزادی فلسطین و نابودی رژیم صهیونیستی ادامه خواهد یافت.

جامعةالمصطفی العالمیه شهادت این مجاهد بزرگ را به محضر حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف)، رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی)، فرماندهان و رزمندگان مقاومت اسلامی، ملت‌های مسلمان به ویژه ملت قهرمان لبنان و فلسطین و خانواده این شهید معظم تبریک و تسلیت عرض نموده و بار دیگر اعلام می‌دارد جنایات رژیم سفاک صهیونیستی به زودی دامنگیر این رژیم ناپاک و جعلی خواهد شد و به اراده خداوند و پشتیبانی همه آزادگان جهان و مجاهدت‌های محور مقاومت و در راس آن‌ها حزب الله لبنان، به نابودی این موجودیت پلید و خون‌خوار منجر خواهد شد.

جامعةالمصطفی العالمیه

بیانیه جهادگران حوزوی 

بار دیگر رژیم خبیث و جنایتکار صهیونیستی، قلوب شیعیان و  آزادی‌خواهان جهان را با ترور ناجوانمردانه سید مقاومت، یار دیرین امام خامنه‌ای و سرباز پا در رکاب حضرت صاحب‌الزمان (عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف)، شهیدالقدس سید حسن نصرالله (رضوان‌الله‌علیه) جریحه‌دار کرده و خوی درندگی و وحشی‌صفتی خود را برای جهانیان هویدا ساخت.

مدیریت گروه‌های جهادی حوزه‌های علمیه این ضایعه غیرقابل جبران و غم‌انگیز را به ساحت مقدس امام زمان (عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، مراجع عظام، مجاهدین و تمامی شیعیان تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای امت اسلامی صبر و برای ایشان علو درجات را مسئلت دارد.

جهادگران حوزوی
۷ مهر ۱۴۰۳

بیانیه مرکز خدمات حوزه‌های علمیه 

ان موعدهم الصبح الیس الصبح بقریب... 

این روزها شاهد جنایاتی هستیم که توسط پادگان صهیونیستی اسرائیل و با حمایت آمریکای جهانخوار صورت می‌گیرد. جهان به خوبی نظاره ‌گر خباثت های درونی عده‌ای وحشی، ددمنش و سفاک می‌باشد. جمهوری اسلامی و پیش از آن علمای بلاد اسلامی‌ و حتی اندیشمندان آزاده، ماهیت صهیونیزم و تفکرات ددمنشانه آن را به جهانیان گوشزد نموده است. امروز حزب الله فراتر از یک واژه، یک ارتش و یک مکتب است. حزب الله در حقانیت تجلی نموده و تمامی مظلومین جهان را در بر گرفته است. حزب الله تولدی دیگر یافته و با رشادت ایثارگری فرزندان سراسر جهان از هر قوم و نژاد آزاده‌ای در مقابل اهریمن صهیون ، قد برافراشته است. 

دژخیمان شب پرست مستانه می تازنند و زن و کودک و پیرو جوان را از دم تیغ می‌گذرانند و غافل از آن اند که " الملک لا یبقی مع الظلم ". 
ملت قهرمان ایران و روحانیت متعهد و آگاه، جدی تر و با نشاط از گذشته پیرو مراد خود بوده و اهتزاز پرچم اسلام عزیز در بلندای بیت المقدس را در سر می‌پروراند. 

فتح و  نصرت الهی نزدیک است و ما روسفید تاریخ هستیم ان شاءالله.

مرکز خدمات حوزه های علمیه ضمن محکومیت جنایات اسرائیل خبیث، شهادت سید مقاومت ومجاهد نستوه شهید سید حسن نصرالله وهمراهانش را به منتظران ظهور تسلیت عرض نموده وآمادگی خودرا به پیوستن به صفوف رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی در سراسر جهان اعلام می نماید.

روابط عمومی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه 

درحال تکمیل...

ارسال نظرات